«میهن صنعت» گزارش می‌دهد:

معرفی لوکس‌ترین برند خودرویی ایرانی/ اکستریم رسما به بازار خودرو ایران آمد

اکستریم، لوکس‌ترین برند خودرویی ایران رسما وارد بازار ایران شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، برند خودرویی اکستریم رسما  وارد بازار خودرو ایران شد. بر اساس نوع محصولات ارائه شده توسط این برند که پیش‌تر توسط خبرنگاران تخصصی حوزه خودرو مورد بررسی قرار گرفت، اکستریم را می‌توان لوکس‌ترین برند خودرویی ایران دانست.

بر اساس اعلام مدیران برند اکستریم در مراسم معرفی رسمی این برند که در هتل استقلال تهران برگزار شد، اکستریم قصد دارد تا خودرا لیدر بازار در زمینه عرضه خودروهای لوکس، تکنولوژی، ایمنی، کیفیت و خدمات معرفی کند.

بر اساس این گزارش شعار این برند لوکس خودرویی ایرانی Born For More (آمده برای بیشتر) بوده که بر  اساس بینش و سبک نوین زندگی انسان‌ها انتخاب شد است.

مدیران چینی برند اکستریم معتقد هستند که محصولات لوکس اکستریم مرزهای تکنولوژی و لوکس بودن را در صنعت خودروسازی ایران جا به جا خواهند کرد. هرچند این برند نوظهور بوده اما به زودی سهم خوبی از بازار خودرو جهان را به خود اختصاص خواهد داد.

در خصوص تاریخچه اکستریم  آنچه که مشخص است، این برند در سال 2008 در راستای جهانی شدن ضمن همکاری با خودروسازان معتبر دنیا، اقدام به راه اندازی 5 مرکز تحقیق و توسعه در سراسر جهان کرد و در آنها تعداد زیادی ار مهندسان سرشناس خودروسازان بزرگ دنیا از جمله ب ام و ، جگوار لندروور و … مشغول به کار شدند. مهمترین مرکز طراحی و تحقیق و توسعه این برند هم در آلمان واقع شده است.

در سال 2012 شرکت مادر با سرمایه گذاری مشترک با جگوار لندروور وارد فاز جدیدی از همکاری بین المللی شد و با توجه به مزایای این دو شرکت، شرکت مادر از نظر دانش فنی و تکنولوژی پیشرفت قابل توجهی کرد که این همکاری زمینه ساز تاسیس برند اکستریم شد.

در نهایت در سال 2020 برند اکستریم به عنوان خودروسازی لوکس و پیشرو راه اندازی شد. اکستریم برای جلب اعتماد مشتریان و تولید محصولاتی با کیفیت سعی کرد از با کیفیت ترین و مطرح ترین تامین کنندگان بین المللی مانند بورگ وارنر( تولید کننده سیستم ترانفسر کیس)، بوش (سیستم برق)، آیسین (تولید کننده گیربکس)، مگنا (تولید کننده شاسی)، بنتلر و … اشاره کرد که هر یک از این برندها نقش کلیدی در تامین قطعات کلیدی محصولات اکستریم دارند. این برندها تامین کننده محصولات خودروسازان معتبر دنیا از جمله ب ام و، مرسدس بنز، فولکس واگن و … هم هستند.

به گزارش «میهن صنعت» بر اساس اعلام مدیران اکستریم، رسالت این برند لوکس‌خودرویی عرضه خودروهایی لوکس و با کیفیت بوده تا به رهبر بازار خودرویی ایران تبدیل شود و برای مشتریان خود سواری کیفیت، راحتی و ایمنی در سواری را رقم بزند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=273637
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه