میهن صنعت :

معرفی مهمترین ارکان شرکت زامیاد

میهن صنعت : جلسه هم اندیشی توسعه محصول در زامیاد، با حضور مدیران ارشد و میانی شرکت در بهمن ماه سال جاری در سالن آراد این شرکت برگزار شد.

به گزارش «میهن صنعت»، همایش توسعه محصولات این شرکت، با هدف هم اندیشی در تبین و ارائه راه کارهای اجرایی پروژه ها، با حضور مدیرعامل، اعضا هیات‌ مدیره به همراه معاو نین، مدیران، روسا، سرپرستان و کارشناسان شرکت زامیاد برگزار شد.

رضا سرایی، مدیر عامل این شرکت ضمن بیان دیدگاههای خود پیرامون چگونگی اجرای استراتژی توسعه محصول جدید اظهار داشت: با توجه به سلیقه مصرف کنندگان و تحولاتی که در شرایط رقابتی پیش می آید، ما نمی توانیم و نباید منحصرا به محصولات تولیدی فعلی خود متکی باشیم. زیرا مشتریان خواهان محصولات جدید و پیشرفته تری هستند.

بنابراین طراحی و تولید محصولات جدید و متناسب با سلائق مشتریان تنها راه بقاء و ادامه حیات سازمان است. زیرا با توسعه محصول جدید، ضمن امکان ادامه حیات برای سازمان، فرصت های رشد و مزیت رقابتی نیز برای شرکت فراهم می شود.

وی رویکرد کارشناسی و مهندسی را در تمام سطوح شرکت، لازمه دست یابی به محصولات جدید عنوان کرد و افزود: برای تحقق استرتژی های توسعه محصول، لازم است همه همکاران بویژه سرپرستان، روساءو مدیران در واحدهای مختلف از جمله در معاونت مهندسی، مالی، طرح و برنامه، منابع انسانی، کیفیت و… نگاه خود را به تمامی فرایندها به صورت کاملا کارشناسی و مهندسی معطوف نموده تا درکوتاه ترین زمان ممکن و با مدیریت هزینه پاسخ گوی همه ذینفعان این واحد بزرگ تولیدی و صنعتی باشیم.

مدیر عامل زامیاد، مشتریان، سهامداران، و کارکنان را مهمترین رکن شرکت نام برد و اظهار داشت: ما امانت دار این عزیزان هستیم و وظیفه داریم با برنامه ریزی منسجم و نگاه اقتصادی و با توسعه محصول و بهبود فرایندها، ضمن حفظ اشتغال نیروی انسانی و ایجاد ارزش افزوده به سرمایه سهامداران، آنان را در تصمیم گیری های مهم سازمان یاری کنیم.

سرائی تغییرات بنیادی در رویکرد بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش و مالی و سرمایه گذاری را از دیگر عوامل موفقیت سازمان ذکر کرد و یادآور شد: آشنایی با روشهای روز بازاریابی و فروش و بکارگیری آن در فرایندهای کاری سازمان، همچنین هدایت منابع مالی به سمت سرمایه گذاری های بلند مدت و پایدار به همراه به کار گیری سرمایه های راکد در پروژه های مولد، اشتغالزا و پایدار همراه با مدیریت هزینه هادر تحقق پروژه ها از دیگر الزامات مهم شرکت بوده و لازم است همه همکاران در تمامی فرایندها، نگاه کارشناسی و سیستمی را جایگزین نگاه سنتی کنند.

وی حفظ اشتغال نیروی انسانی سازمان را در شرایط فعلی از دیگر دغدغه های مهم مدیریت ارشد شرکت عنوان کرد و افزود: از آنجائیکه منابع انسانی مهمترین سرمایه هر سازمانی می باشد، لذا علیرغم مشکلات موجود، باید همواره به حفظ اشتغال و معیشت کارکنان، توجه کرد و همه ما وظیفه داریم در کنار توسعه محصول، توانمند سازی منابع انسانی را نیز از الویت های مهم خود قلمداد کنیم.

سرائی در پایان در خصوص اقدامات انجام شده در زمینه توسعه محصول اظهار داشت: تمامی پروژه های مربوط به محصولات نیمه سنگین و سنگین از جمله وانت جدید، وانت شوکا، کامیون 6 تن با همکاری مرکز مطالعات و تحقیقات سایپا و همگام سازی با استاداردهای روز،استفاده از توان داخلی در ارتقا پلت فرم و متناسب با برنامه ریزی انجام شده، پیش می رود.

گفتنی است در ابتدای این هم اندیشی، تورج قراگوزلو،معاون مهندسی، احسان بختیار، معاون تولید وسید محمد اشرفی، معاون مالی و سرمایه گذاری، برنامه های خود را در زمینه توسعه محصول و پروژه های در دست اقدام ارائه دادند.

همچنین اصغر نوروزی نیز به نمایندگی از سرپرستان شرکت در خصوص آمادگی همکاران زامیاد در تحقق پروژه های توسعه ای شرکت، مطالبی بیان نمود و در پایان جلسه پرسش و پاسخ برگزار شد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=11827
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه