میهن صنعت :

معرفی هایما اس 7 در نمایشگاه خودرو مشهد

میهن صنعت : با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در نمایشگاه خودرو مشهد، دومین شاسی بلند جدید ایران خودروهایما اس 7معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، تولید دومین شاسی بلند گروه صنعتی در سایت ایران خودرو خراسان آغاز شده و این محصول به صورت رسمی در پانزدهمین نمایشگاه خودرو مشهد معرفی شد.

 
در نخستین روز از برگزاری نمایشگاه خودرو مشهد محصول جدید ایران خودرو مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

عمليات اجرايي راه اندازي خط خودروي جديد هايما در شركت ايران خودرو خراسان، از سال گذشته به صورت جدي  آغاز شد و در چهار حوزه بدنه، رنگ، تزيينات و لجستيك به اجرا درآمد. خطوط توليد محصول جديد با بهره گيري از ظرفیت پیمان کاران داخلی، در مدت 11 ماه آماده و راه اندازي شده است.

 ساخت داخل 40 درصد از قطعات و مجموعه هاي اين محصول هدف گذاري شده و با توليد آن، سالانه بیش از 20 هزار دستگاه، بسته به تقاضای بازار به ظرفیت تولید خودروهای شاسي‌بلند افزوده خواهد شد.

 هایما اس 7از نوع شاسي‌بلند (SUV) تک‌دیفرانسیل، محرک جلو و فول آپشن است و در دو کلاس اتوماتیک و دستی با حجم موتور دو لیتری و 150 اسب بخار توان تولید مي شود.

 از آن جا كه تغييرات در سيستم هاي انتقال خط، شاهين هاي حمل بدنه، هنگرها و نشيمن هاي ايستگاه هاي مكانيكي، اسكيدهاي حمل بدنه و ساير تجهيزات انتقال بايد علاوه بر سوزوكي براي محصول جديد نيز انطباق می یافت، مجموعه اي از فعاليت هاي طراحي، ساخت، انتخاب پيمانكار و نظارت در اين فرايند انجام شده است.

  بیژن زاهدی فرد مدیرعامل ایران خودرو خراسان در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه خودرو و صنایع وابسته با حضور در جمع خبرنگاران گفت: فعالیت اجرایی راه اندازی خط جدید هایمادرایران خودرو خراسان ازآبان سال 93 به صورت جدیدی آغازشد.

 

مدیر عامل ایران خودرو خراسان با تاکید بر اینکه تولید هایما سرآغاز دوره نوین ایران خودرو خراسان است تاکید کرد: هایما اس 7 از نوع شاسی بلند تک دیفرانسیل ودردو کلاس اتوماتیک ودستی با حجم موتور دولیتری و150 اسب بخار توان تولید می شود.

  وی تصریح کرد:بر اساس راهبردهای مدیریت ارشد گروه صنعتی ایران خودرو تولیدات چینی سهم 5 درصدی دارند و در صورت تولید یک میلیون دستگاه خودرو حداکثر 50 هزار دستگاه هایما تولید خواهد شد.

 گفتنی است پانزدهمین نمایشگاه  خودرو مشهد از دیروز آغاز به کار کرد و گروه صنعتی ایران خودرو در این نمایشگاه حضور فعالی دارد

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=75202
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه