میهن صنعت گزارش می دهد:

معرفی هیوندای کونا الکتریکی برای حضار آمریکایی و کانادایی

شرکت خودروسازی هیوندای از شاسی بلند الکتریکی خود با عنوان کونا در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی کرد اما اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه ی آن به بازار آمریکا منتشر نشد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت خودروسازی هیوندای از شاسی بلند الکتریکی خود با عنوان کونا در نمایشگاه خودرو ژنو رونمایی کرد اما اطلاعاتی در خصوص زمان عرضه ی آن به بازار آمریکا منتشر نشد.

هم اکنون، این خودروساز کره ای قصد دارد تا در کنار رونمایی از نسخه ی بنزینی این شاسی بلند در نمایشگاه نیویورک، نسخه ی الکتریکی آن را در معرض نمایش بازدید کنندگان آمریکایی و کانادایی قرار دهد.

همان طور که پیش از این گفته شد، دو باتری برای این کراس اور الکتریکی در نظر گرفته شده که نسخه ی بزرگ تر آن یک باتری 64 کیلووات ساعتی است که تنها با یک شارژ کامل چیزی حدود 292 مایل را طی می کند.

اما برای نسخه ی استاندارد این محصول کره ای یک باتری 39.2 کیلووات ساعتی معرفی شده که از محدوده مسافتی 180 مایل بر ساعت بهره می برد.

هنوز مشخص نیست که کدام نسخه در اختیار مشتریان آمریکایی و کانادایی قرار می گیرد اما از رقیبان اصلی این محصول چشم بادامی ها می توان به خودروی شورلت بولت، نیسان لیف و تسلا مدل 3 اشاره کرد.

پیشرانه الکتریکی هیوندای کونا قادر به تولید 201 اسب بخار قدرت است اما نکته قابل توجه آن گشتاور 291 نیوتون متری برای شتاب بهتر است.

شتاب 0-62 مایل بر ساعت این کراس اور الکتریکی حدود 7.5 ثانیه است که از نسخه ی بنزینی آن سریع تر بوده و یک رقیب جدی در بازار خودروهای الکتریکی محسوب می شود.

پیش بینی می شود، در نمایشگاه خودرو نیویورک اطلاعاتی بیش تری از زمان عرضه و بهای آن منتشر شود.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=149468
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه