میهن صنعت:

ملی‌پوشان والیبال بعد از فینالیست شدن چه گفتند؟

میهن صنعت: ملی پوشان والیبال ایران به موفقیت خود در رسدن به مرحله پایانی لیگ جهانی واکنش های جالبی داشتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، تیم ملی والیبال ایران با پیروزی سه بر صفر در دومین بازی خود مقابل لهستان موفق شد مجوز حضور در مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال را کسب کند.

بازیکنان تیم ملی والیبال ایران بعد از این موفقیت درباره این موفقیت به خبرنگاران توضیح دادند.

قائمی: خوشحالم از اینکه توانستیم دل مردم ر ا شاد کنیم

فرهاد قائمی پس از شکست تیم ملی لهستان در هفته هفتم لیگ جهانی والیبال مقابل بلندقامتان تیم ملی ایران، گفت: خوشحالم از اینکه دل مردم را شاد کردیم و توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم، امیدوارم در ادامه راه نیز بتوانیم مثل این رقابتهایی که نتیجه کسب کردیم باز هم موفق باشیم.

وی در ادامه گفت: تماشاگران واقعاً در طول این مدت تیم ملی را به خوبی حمایت کردند و حتی زمانی که ما بازی خوبی از خود به نمایش نگذاشتیم آنها دوباره ما را حمایت کردند، امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و در مسابقات بعدی نیز ما بتوانیم با کسب پیروزی دل همه ایرانیان را شاد کنیم.

سعید معروف: رویای والیبال ایران تعبیر شد

سعید معروف پس از پیروزی مقابل لهستان و جشن صعود به دور نهایی لیگ جهانی والیبال اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شد که بازی سختی برابر لهستان داشته باشیم آن‌ها برای دفاع از حیثیت خود به میدان آمده بودند و این بازی برای لهستان حکم مرگ و زندگی داشت اما خوشبختانه با آمادگی روانی خوبی شروع کردیم. خوشحالم که به عنوان تیم دوم گروه صعود کردیم. مطمئنا در فینال هم تلاش می‌کنیم که تیم خوبی باشیم. دست تک تک بازیکنان و هم‌تیمی‌هایم را می‌بوسم که این موفقیت را به دست آوردیم.

وی در پاسخ به پرسش ایسنا درباره عملکرد خوب بازیکنان تعویضی پس از مصدومیت شهرام محمودی گفت: بهترین قسمت مسابقه همین بود که نشان دادیم یک تیم واقعی هستیم. تیم والیبال ایران با همه 12 نفر بازی می‌کند و وابسته به یک نفر نیست. نشان دادیم که بین بازیکن اول و 12 تیم هیچ تفاوتی وجود ندارد همه ما با کار تیمی پیروز می‌شویم.

کاپیتان تیم والیبال در پاسخ به این پرسش که حالا چه حسی دارید گفت: از این خوشحال‌تر نمی‌توانم باشم. شاید روزهای بعد بتوانیم تاریخ را بیشتر مرور کنیم. اینکه یک تیم در اولین سال حضورش در لیگ جهانی می‌درخشد و در دومین سال حضورش در لیگ جهانی به فینال صعود می‌کند قطعا در تاریخ ثبت خواهد شد. خیلی از تیم‌ها آرزو داشتند که جای ایران به دور نهایی لیگ جهانی می‌رفتند هیچ چیزی بهتر از این نمی‌تواند برای ما تعبیر شود این رویایی است که برای والیبال ایران اتفاق افتاد و خوشبختانه موفقیت‌های والیبال وابسته به سیستمی است که کار خودش را بلد است انجام دهد.

سعید معروف در پایان گفت: من نمی‌توانم درباره صعود هر یک از تیم‌های برزیل یا لهستان به دور بعد اظهار نظر کنم اما امیدوارم که هر تیمی شایسته است به دور بعد صعود کند ما هفته آینده هم برابر لهستان با قدرت به میدان می‌رویم و تلاش می‌کنیم که برنده باشیم.

ظریف: این لحظات همیشه در ذهن‌ها خواهد ماند

فرهاد ظریف پس از پیروزی مقابل لهستان و صعود به دور نهایی لیگ جهان یاظهار کرد: واقعا نمی‌دانم چه بگویم. فکر می‌کنم این لحظات برای همیشه در ذهن مردم بماند. این افتخار ایران است که با اقتدار به دور نهایی لیگ جهانی صعود کرد و هیچ اما و اگری نگذاشت.

وی افزود: من هیچ نقشی در این موفقیت‌ها نداشتم. همه بازیکنان بودم که زحمت کشیدند تا این افتخار حاصل شود. ما همه با هم یک تیم هستیم و تلاش می‌کنیم تا موفق باشیم. از خوشحالی نمی‌دانم چه بگویم اما از مردم تشکر می‌کنم که با دعای خیر خود به ما کمک کردند.

غلامی: بهترین لحظات عمرم را تجربه کردم

عادل غلامی پس از پیروزی مقابل لهستان و جشن صعود به دور نهایی لیگ جهانی اظهار کرد: یکی از بهترین لحظات عمرم را پشت سر می‌گذارم. این پیروزی را به همه مردم ایران تبریک می‌گویم. به همه آن‌هایی که هر روز مسابقه به سالن آمدند و چه آن‌هایی که از تلویزیون و رسانه‌ها بازی‌های والیبال را تعقیب کردند. آن‌هایی که ما را دعا کردند و با حمایت‌هایشان توانستیم این موفقیت را به دست آوریم. ان‌شاءالله که در لهستان هم بتوانیم نتایج خوبی را تکرار کنیم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=52757
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه