میهن صنعت :

منتشر كننده تصاوير غير اخلاقي در فيسبوك دستگير شد

میهن صنعت : تیم رصد شبانه‌روزی پلیس فتای گیلان در راستای مقابله با جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی، صفحه‌ای را در یکی از شبکه‌های اجتماعی، شناسایی کرد که گرداننده آن مبادرت به انتشار محتوای غیراخلاقی در آن کرده بود.

به گزارش میهن صنعت، تیم رصد شبانه‌روزی پلیس فتای گیلان در راستای مقابله با جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی، صفحه‌ای را در یکی از شبکه‌های اجتماعی، شناسایی کرد که گرداننده آن مبادرت به انتشار محتوای غیراخلاقی در آن کرده بود.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان گیلان افزود: با شناسایی این صفحه، تلاش برای شناسایی عامل اصلی این صفحه در دستورکار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

رییس پلیس فتای گیلان از شناسایی و دستگیری عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی در فیس‌بوک خبرداد.

سرهنگ ایرج محمدخانی در این باره گفت: تیم رصد شبانه‌روزی پلیس فتای گیلان در راستای مقابله با جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی، صفحه‌ای را در یکی از شبکه‌های اجتماعی، شناسایی کرد که گرداننده آن مبادرت به انتشار محتوای غیراخلاقی در آن کرده بود.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان گیلان افزود: با شناسایی این صفحه، تلاش برای شناسایی عامل اصلی این صفحه در دستورکار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

محمدخانی ادامه داد: با پی جویی‌های فنی و پلیسی انجام شده آدرس گرداننده اصلی صفحه مورد نظر که با تحریک کاربران اقدام به اخذ محتویات غیراخلاقی از آنان کرده بود، شناسایی شده و پس از اخذ مجوزهای لازم قضایی، در یکی از محلات شهررشت دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان گیلان با بیان اینکه متهم 280 تن از کاربران ایرانی شبکه مجازی را به خود جذب کرده بود، خاطرنشان کرد: در بررسی ادله دیجیتالی کشف شده از وی، مقادیر زیادی تصاویر غیراخلاقی و فایل‌های صوتی خوانندگان مبتذل به دست آمد.

محمد خانی با بیان اینکه متهم دستگیر شده با مشاهده شواهد و قرائن موجود به بزه انتسابی خود اعتراف و با صدور قرار مجرمیت از سوی مقام قضایی روانه زندان شد، به آن دسته از افرادی که در پوشش فضای مجازی عفت و اخلاق عمومی جامعه را هدف گرفته‌اند، هشدار داد: پلیس فتا در برخورد با جرایم علیه عفت و اخلاق عمومی، بسیار مصمم و جدی است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=11886
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه