میهن صنعت :

منتظر معرفی نسل بعدی رولز رویس فانتوم باشید

میهن صنعت : گفته می شود که رولز رویس نسل بعدی پرچم دار فانتوم را حدود 12 سال پس از عرضه نسل اول آن، در سال 2016 معرفی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، گفته می شود که رولز رویس نسل بعدی پرچم دار فانتوم را حدود 12 سال پس از عرضه نسل اول آن، در سال 2016 معرفی خواهد کرد.

بر اساس این خبر، فانتوم جدید بر اساس پلتفرم مدولار آلومینیومی کاملا جدیدی ساخته خواهد شد که در تمام مدل های آینده این خودروساز از جمله شاسی بلند رولز رویس به کار خواهد رفت. احتمالا پس از این خودرو نسل بعدی رولز رویس گوست معرفی می شود که تا قبل از پایان دهه جاری وارد نمایندگی های فروش خواهد شد.

گفته می شود طراحی بدنه این خودرو شامل جلوپنجره ای بلندتر، قسمت جلوی اصلاح شده، چراغ های جلوی مستطیل شکل، طراحی ستون C تهاجمی و خطی شیب دار در نیم رخ آن خواهد بود.

احتمالا نیروی این خودرو از موتور V12 ساخت بی ام و تامین خواهد شد که در شاسی بلند Project Cullinan نیز به کارخواهد رفت.در حال حاضر هیچ اطلاعات فنی از این خودرو در دسترس نیست.

فانتوم جدید مانند مدل کنونی آن در نسخه های استاندارد و دارای فاصله بیش تر بین دو محور موجود خواهد بود. گفته می شود رولز رویس تولید فانتوم دراپهد و کوپه را متوقف خواهد کرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=76172
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه