میهن صنعت:

منفی شدن سهام بانک‌ها،خودرویی‌ها و پتروشیمی‌ها در تالار شیشه‌ای

میهن صنعت: شاخص بورس تهران در معاملات اولین روز هفته 820 واحد افت کرد و به کانال 85 هزار و 691 واحد رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، با نزدیک شدن به پایان ماه و نیز مطرح شدن بحث‌هایی در خصوص تحریم‌ها و مذاکرات هسته‌ای، شاخص بورس تهران در مدار نزولی قرار گرفت و به کانال 85 هزار واحدی برگشت.

 

به این ترتیب با حاکم شدن جو منفی در بازار، دماسنج بازار سرمایه از همان ابتدای زمان معاملات روند منفی به خود گرفت و 820 واحد از ارزش خود را کاست و به کانال 85 هزار و 691 واحد رسید.

 

در بازار امروز شرکت‌های هلدینگ خلیج فارس، فولاد مبارکه، نفت و گاز پارسیان، تاپیکو، بانکهای پاسارگاد، ملت، تجارت، پارسیان، به همراه پتروشیمی پردیس، ملی مس، مخابرات، ایران خودرو و بانک صادرات بیشترین تاثیر منفی را در شاخص بورس گذاشتند.

 

در مقابل شرکتهای پالایشگاه بندرعباس، مپنا، حفاری شمال، چادرملو و سیمان فارس و خوزستان با رشد خود مانع از افت بیشتر شاخص بورس شدند.

 

در بازار امروز همچنین مپنا و خدمات انفورماتیک از بیشترین تقاضای خرید برخوردار شده و نفت پارس، سرمایه‌گذاری رنا، زامیاد و ایران خودرو بیشترین تقاضای فروش را به خود اختصاص دادند.

 

به گزارش (ایسنا)،در بازار امروز بر خلاف کاهش شاخص بورس، حجم ارزش معاملات افزایش پیدا کرد و بیش از یک میلیارد سهم به ارزش 465 میلیارد تومان معامله شد و ارزش بازار سرمایه نیز تا سطح 419 هزار میلیارد تومان کاهش پیدا کرد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=34941
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه