میهن صنعت :

مهدوي‌کيا: نه قهر کرده‌ام، نه ناراحت شده‌ام

میهن صنعت : کاپيتان تيم فوتبال پرسپوليس گفت: اين روزها شايعاتي مطرح مي‌شود که درست نيست و من دوست دارم چند ماه پاياني فوتبالم را با خوبي و خوشي به پايان برسانم و با کسب يک قهرماني ديگر با پرسپوليس، با آرامش و خاطرات خوبي از فوتبال خداحافظي کنم.

به گزارش میهن صنعت به نقل از ايسنا، مهدي مهدوي‌کيا درباره شايعاتي که در برخي رسانه ها مبني بر ناراحتي اش از بازي نکردن مقابل فولاد مطرح شده بود، اظهار کرد: هر بازيکني دوست دارد بازي کند و همه مرا خوب مي‌شناسند. کسي نيستم که بخواهم بخاطر بازي نکردن قهر کنم يا طوري ناراحت بشوم که براي تيم مشکل ايجاد کند. اينها مسائلي نيستند که صحت داشته باشد. دو سال است که به پرسپوليس برگشته‌ام و بازي‌هاي زيادي نبودم ولي هيچگاه حرکتي برخلاف منافع تيم انجام نداده و نمي‌دهم. اين روزها انواع گمانه‌زني‌ها مطرح مي‌شود ولي مهدوي‌کيا که در فوتبال حرفه‌اي حضور داشته است بازيکني نيست که براي تيم حاشيه درست کنم.

وي خاطر نشان کرد: نيازي نيست بگويم علاقه‌ام به پرسپوليس تا چه حد است. اين را هم مي‌دانم، سه، چهار ماه ديگر بيشتر نيستم. اميدوارم همه چيز به خير و خوشي تمام شود. نمي‌دانم وقتي تمرين بدون حضور خبرنگاران برگزار مي‎شود، چگونه چنين شايعاتي بيرون مي‌آيد.

کاپيتان پرسپوليس تاکيد کرد: نمي‌خواستم در مورد شايعات صحبت کنم ولي همين قدر بگويم مسائل مطرح شده درست نيست، چرا که من بازيکني نيستم که بخواهم اين طور ناراحت و عصباني شوم و اعتراض کنم. دوست دارم ماه‌هاي آخر بازيگري در پرسپوليس را در آرامش و با خاطرات خوب سپري کنم.

مهدوي کيا درباره آخرين ششرايط پرسپوليس هم گفت: تمام هدف ما موفقيت و سربلندي پرسپوليس در بازي‌هاي آينده است. به همين منظور تمرينات خوبي را در کردان انجام مي‌دهيم. زمان خوبي است تا از اين فرصت استفاده کرده تا خودمان را بازيابي کنيم. در کنار هم تمرينات خوبي را انجام مي‌دهيم و هر چند که نبودن چهار ملي پوش و بچه‌هايي که مصدوم هستند تا حدي روي کار ما تاثير خواهد گذاشت اما انگيزه بسياري بين بازيکنان وجود دارد و منتظر ملي‌پوشان و مصدومان هستيم تا با موفقيت به ما اضافه شوند.

وي به سايت باشگاه پرسپوليس گفت: در ادامه رقابت‌هاي ليگ فرصت خوبي داريم تا خودمان را بالا بکشيم. بازي‌هاي خانگي شرايط مناسبي را ايجاد مي‌کند و قطعا اين اتفاق خواهد افتاد که خود را در جدول ليگ بالا بکشيم. تلاش ما کسب حداکثر امتيازات است چرا که در جام حذفي مدعي اصلي قهرماني هستيم و در ليگ هم اميدواريم به قرار گرفتن در رتبه‌هاي بالاي جدول.

وي در پايان گفت: همه تلاش خودمان را مي‌کنيم تا يک جام قهرماني را به هواداران هديه بدهيم. از همه عزيزان خبرنگار هم خواهش مي‌کنم کمک کنند اين ماه‌هاي آخر بازيگري‌ام با آرامش سپري شود. هواداران هم مطمئن باشند من و همه بازيکنان تمام تلاش خودمان را براي خوشحال کردن آنها بکار گرفته‌ايم.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=10912
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه