«میهن صنعت» گزارش می دهد:

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته اخیر

این هفته نیز همانند هفته های اخیر با ما همراه شوید تا به مهمترین رویدادهای خودرویی هفته گذشته بپردازیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، این هفته نیز همانند هفته های اخیر با ما همراه شوید تا به مهمترین رویدادهای خودرویی هفته گذشته بپردازیم.

کارلوس گوسن دوباره بازداشت شد

رسانه های ژاپنی ازبازداشت دوباره کارلوس گوسن به اتهام وارد کردن زیان به نیسان خبر دادند و در حالی که قرار بود با قید وثیقه آزاد شود.

مدیر عامل اتحاد رنو نیسان و میتسوبیشی پیش از این به اتهام تخلف مالی بازداشت شده بود و هم اکنون نیسان مدعی است که وی در سال 2008 حدود 16.6 میلیارد دلار به نیسان خسارت وارد کرده است.

وکیل کارلوس گوسن اعلام کرد که وی پس از آزادی قصد برگزاری کنفرانس خبری را دارد.

عرضه نسل هشتم پورشه 911 هیبریدی تا سال 2022

شرکت خودروسازی پورشه در راستای گسترش خط تولید خودروهای الکتریکی خود قصد دارد ت نسخه هیبریدی نسل هشتم 911 را تا سال 2022 روانه بازار کند.

سری 992 از پورشه 911 از یک پیشرانه 3لیتری بنزینی توربوشارژر با قدرت 443 اسب بخار بهره می برند اما با توجه به این که به فناوری پورشه در تولید خودروهای الکتریکی تکمیل نشده است، شاهد تغییرات زیادی در آینده خواهیم بود.

لازم به ذکر است که نسخه هیبریدی از سیستم چهار چرخ محرک پورشه 911 استفاده می کند.

عرضه هیوندای کونا الکتریکی ارزان قیمت به بازار آمریکا

کراس اوور الکتریکی هیوندای در آمریکا عرضه شده است و به دلیل قیمت بسیار مناسب آن انتظار می رود استقبال مناسبی از این خودرو امروزی به عمل آید.

برای این خودرو هنگام معرفی و رونمایی قیمتی در حدود 38 هزار دلار پیش بینی می شد.اما در حال حاضر نسخه پایه آن با قیمتی معادل 26 هزار دلار در آمریکا قابل خرید است زیرا تخفیف مالیاتی 7500 دلاری به آن تعلق می گیرد.

هیوندای کونا از باتری های 64 کیلوواتی بهره می برد و قادر است با یک بار شارژ مسافتی معادل 258 مایل را طی کند.

با توجه به قیمت مناسب این کراس اوور تمام الکتریکی و عرضه آن در آمریکا ممکن است رقیبی جدی برای برخی مدل های تسلا به حساب بیاید.

تونل هایپرلوپ در لس آنجلس راه اندازی شد

ایلان ماسک، مالک شرکت اسپیس ایکس و موسس تسلا هایپرلوپ را در لس آنجلس افتتاح کرد.

برخی از خبرنگاران و میهمانان طی مراسم افتتاحیه از این تونل زیرزمینی عبور کردند که برای حمل آن ها از خودروی تسلا مدل S استفاده شد.

ایده هایپر لوپ برای نخستین بار توسط ایلان ماسک مطرح شد و سرعتی برابر با ۱۲۲۰ کیلومتر بر ساعت دارد.

خودروها در داخل تونل با سرعت ۵۰مایل در ساعت حرکت می کنند اما پیش بینی می شود، افراد در سال های آینده با  سرعت ۱۵۰ مایل برساعت جابه جا شوند.

لازم به ذکر است که ایستگاه این تونل در مرکز یک خانه مسکونی قرار دارد و با آسانسور می توان به عمق سی فوتی سطح برود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=169164
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه