«میهن صنعت» گزارش می دهد:

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته اخیر

هفته اخیر صنعت خودرو روزهای نسبتا آرامی را سپری کرد و اما در این بخش تلاش شده تا مهمترین رویدادهای خودرویی هفته گذشته گردآوری شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، هفته اخیر صنعت خودرو روزهای نسبتا آرامی را سپری کرد و اما در این بخش تلاش شده تا مهمترین رویدادهای خودرویی هفته گذشته گردآوری شود.

حکم بازداشت گوسن تمدید شد

دادگاهی در ژاپن  در هفته اخیر حکم بازداشت کارلوس گوسن مدیرعامل برکنار شده شرکت خودروسازی رنوی فرانسه را به مدت 10 روز دیگر تمدید کرد.

گوسن چند هفته پیش به دلیل کلاهبرداری و سوءاستفاده مالی از سمت خود در مدیریت دو شرکت خودروسازی رنوی فرانسه و نیسان ژاپن دستگیر شده بود.

تصاویر مرسدس بنز CLA 45 و CLA 35 لو رفت

مرسدس بنز CLA 45 و CLA 35 در حالی که پارک شده بودند شکار دوربین عکاسان شدند.

با توجه به چراغ های پشت این خودرو می توان گفت که تمام مدل های CLA از ال ای دی های جدید مرسدس بنز بهره می برند.

این خودرو از پیشرانه 306 اسب بخاری با گشتاور 400 نیوتون متر بهره می برد که در کنار سیستم 4matic  مرسدس بنز شتابگیری بسیار سرریعی را برای این خودرو پدید می آورد.

لازم به ذکر است که انتظار می رود در نمایشگاه ژنو سال 2019 شاهد این مدل جذاب مرسدس بنز باشیم.

رونمایی از مرسدس بنز AMG E63S با تیونینگ جی پاور

جی پاور با تیونینگ مرسدس بنز AMG E63S پیشرانه این نسخه آلمانی را تا 800 اسب بخار بهبود داد.

 E63 S هم اکنون می تواند با تیونیگ جی پاور در ۳.۱ ثانیه سرعت خود را از حالت سکون به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند.

جی پاور به منظور تولید این قدرت تغییراتی در این محصول مرسدس اعمال کرده که از جمله می توان به نصب نرم افزار جدید خود با نام Performance Software V3 روی واحد کنترل الکترونیکی موتور خودرو، استفاده از یک جفت توربوشارژر جدید و یک ست اگزوز اسپرت از جنس فولاد ضدزنگ اشاره کرد.

اعلام قیمت و زمان عرضه بنتلی کانتیننتال GT ۲۰۱۹

نسل جدید بنتلی کانتیننتال GT کانورتیبل قرار است که در اوایل سال آینده با قیمت175,100 پوند به بازار عرضه شود.

این محصول بنتلی که به عنوان نسل سوم و لوکس گرندتورر شناخته می شود، قرار است با قیمت پایه 175,100 پوند در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

مدل روباز کانتیننتال GT تقریباً دارای تمام امکانات و قابلیت‌های مدل کوپه بوده که ظاهر عضلانی تر و جلوپنجره منحصر به فرد بنتلی و ۴ چراغ‎دایره‌ شکل در جلو از نشانه های ظاهر این محصول بنتلی است.

این خودرو  از از پیشرانه‌ی ۶ لیتری ۱۲ سیلندر W-شکل (W12)با قدرت 626 اسب بخار  و جعبه‌دنده اتوماتیک دوکلاچه هشت سرعته بهره می برد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=169706
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه