«میهن صنعت» گزارش می دهد:

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته اخیر

صنعت خودرو در هفته گذشته با رونمایی از آخرین تکنولوژی های روز در حوزه خودروهای خودران و سیستم های خودرو هفته شلوغی را سپری کرد اگرچه نمایشگاه CES 2019 به عنوان یک رویداد فناوری شناخته می شود اما بسیاری از برندهای مطرح خودروسازی مانند مرسدس و هیوندای به دنبال به نمایش گذاشتن پیشرفت ها و محصولات خود در این نمایشگاه هستند

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، صنعت خودرو در هفته گذشته با رونمایی از آخرین تکنولوژی های روز در حوزه خودروهای خودران و سیستم های خودرو هفته شلوغی را سپری کرد اگرچه نمایشگاه CES 2019 به عنوان یک رویداد فناوری شناخته می شود اما بسیاری از برندهای مطرح خودروسازی مانند مرسدس و هیوندای به دنبال به نمایش گذاشتن پیشرفت ها و محصولات خود در این نمایشگاه هستند و در واقع تکنولوژی و صنعت خودرو از یکدیگر جدا نیستند.

نخستین جلسه دادگاه گوسن برگزار شد

کارلوس گوسن، مدیر عامل اتحاد رنو، میتسوبیشی و نیسان با حضور در دادگاه توکیو ادعای بی گناهی کرد.

 براساس اتهام وارده، گوسن درآمد خود را حدود ده‌ها هزار دلار کمتر از میزان واقعی اعلام کرده و زیان های مالی شخصی خود را با درآمد نیسان پرداخت کرده است.

لازم به ذکر است که گوسن به طولانی مدت بودن زمان بازداشتش اعتراض کرده و همین زمان از ریاست اتحاد نیسان، میتسوبیشی و رنو اخراج شده.

انتشار این خبر ضرر مالی زیادی به خودروسازها وارد کرده و آینده این اتحاد هنوز نامشخص است.

حضور نیسان لیف ای پلاس در CES 2019

 خودروساز ژاپنی نیسان بالاخره از نیسان لیف ای پلاس با قدرت بیشتر و پک باتری بزرگتر در نمایشگاه CES 2019 رونمایی کرد.

نام جهانی این خودرو نیسان لیف ای پلاس است که در کشورهایی نظیر آمریکا و کانادا با عنوان سری پلاس لیف نیز شناخته می شود و شایان ذکر است که در سه تریم لیف اس پلاس، لیف اس وی پلاس و اس ال پلاس به بازار عرضه خواهد شد.

شاید مهمترین خبر در خصوص این خودرو الکتریکی به باتری و رنج مسافتی آن مربوط شود. نیسان لیف ای پلاس مجهز به باتری 62 کیلووات ساعتی بوده و رنج مسافتی آن 364 کیلومتر است.

علاوه براین، نسخه پلاس از یک موتور الکتریکی 160 کیلوواتی بهره برده که در گذشته این میزان برابر با 110 کیلووات بوده و حالا کاربران شاهد شتاب بیشتر، 45 درصد قدرت بیشتر و تولید 340 نیوتون متر گشتاور هستند.

طراحی خارجی ای پلاس با لیف مجهز به باتری 40 کیلووات ساعتی تفاوت چندانی ندارد و تنها تغییر آن لوگوی آن است.

مرسدس CLA کوپه در CES 2019 رونمایی شد

با آغاز نمایشگاه بزرگ CES 2019،  برخی ازبرندهای مطرح خودروسازی جهان از جمله مرسدس به دنبال نمایش آخرین تکنولوژی های محصولات خود و قدرت نمایی هستند.

مرسدس برای رونمایی از مرسدس کوپه CLA 2020 نمایشگاه CES را به یک رویداد خودرویی ترجیح داده و علت اصلی آن، پیشرفت سیستم اینفوتیمنت  MBUXاست.

این مدل  از پیشرانه‌ی دولیتری چهارسیلندر مجهز به توربوشارژر ای با قدرت ۲۲۱ اسب‌بخار قدرت و ۳۵۰ نیوتن‌متر گشتاور و جعبه‌دنده‌ی هفت‌سرعته‌ی دوکلاچه بهره خواهد برد.

انتشار تصاویر لامبورگینی هوراکان فیس لیفت 2019 پیش از نمایشگاه دیترویت

تصاویر نسخه به روز رسانی شده ی لامبورگینی هوراکان 2019 با ظاهری خشن تر و پیشرانه ای قدرتمند تر پیش از نمایشگاه خودرو دیترویت منتشر شد.

این خودرو لامبورگینی برای نخستین بار در سپتامبر گذشته شکار دوربین عکاسان جاسوسی شد و همان طور که در تصاویر مشخص است، از ظاهری جدید براساس مدل پرچمدار پرفورمانته بهره برده است.

ظاهر تهاجمی تر در نمای جلو و استفاده از اگزوزهای دوقلو محبوب لامبورگینی پرفورمانته بخشی از تغییرات قابل توجه آن به شمار می رود.

خودرو LP610-4 چهارچرخ محرک که از زمان رونمایی در سال 2014 بدون تغییرباقی مانده بود، هم اکنون تفاوت هایی کرده که از جمله می توان به استفاده از دیفیوزرهای و چراغ های عقب جدید و تغییر و نصب سیستم اگزوز در بالای دیفیوزر عقب اشاره کرد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=170654
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه