«میهن صنعت» گزارش می دهد:

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته اخیر

نمایشگاه پرزرق و برق ژنو در حال برگزاری است وبه همین دلیل مهمترین اخبار خودرویی در هفته اخیر به این رویداد اختصاص یافته که بازدید کنندگان شاهد معرفی محصولات و فناوری های جدید خودروسازان هستند. برندهایی مانند لامبورگینی، مرسدس، بوگاتی، ب ام و، آئودی در ژنو 2019 حضور پیدا کرده و در حال نمایش آخرین دستاورد های خود هستند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، نمایشگاه پرزرق و برق ژنو در حال برگزاری است وبه همین دلیل مهمترین اخبار خودرویی در هفته اخیر به این رویداد اختصاص یافته که بازدید کنندگان شاهد معرفی  محصولات و فناوری های جدید خودروسازان هستند. برندهایی مانند لامبورگینی، مرسدس، بوگاتی، ب ام و، آئودی در ژنو 2019 حضور پیدا کرده و در حال نمایش آخرین دستاورد های خود هستند. در ذیل به پربازدیدترین رویدادهای صنعت خودرو در هفته گذشته پرداخته شده است.

هیولای جدید بوگاتی معرفی شد

بوگاتی از ابرخودروی جدید خود با عنوان لا واچو نوار (ماشین سیاه) در جریان نمایشگاه خودرو ژنو 2019 رونمایی کرد. این محصول بوگاتی با ارزش 12.45 میلیون دلار رسما گران ترین خودرو در تاریخ صنعت خودرو  است.

لازم به ذکر است که تنها  یک نسخه از این خودرو تولید شده و نام خریدار آن منتشر نشده است.

۶ خروجی اگزوز، نواری باریک از  ال ای دی و پیشرانه 8 لیتری 16 سیلندر 4 توربو با قدرت 1500 اسب بخار و گشتاور 1600 نیوتون متر از ویژگی های جدید این ابرخودروی بوگاتی است.

رونمایی از شاسی بلند الکتریکی آئودی ای ترون Q4 در ژنو

شرکت خودروسازی آئودی با رونمایی از مدل مفهومی ای ترون Q4 توجه بسیاری از بازدیدکنندگان نمایشگاه امسال را به خود جلب کرد. این خودرو آلمانی از پلت فرم MEB فولکس واگن و پک باتری 82 کیلووات ساعتی بهره برده و قرار است که تا سال 2021 به بازار عرضه شود.

این خودرو مجهز به دو موتور الکتریکی در عقب و جلو بوده که به ترتیب با خروجی 150 کیلوات و 310 نیوتون متر گشتاور و با تولید 75 کیلووات و 150 نیوتون متر گشتاور در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

حضور ب ام و سری 7 تازه نفس در ژنو  2019

نسل جدید ب ام و سری 7 با ظاهر و امکاناتی متنوع در نمایشگاه خودرو ژنو حاضر شد. نخستین تغییر این پرچمدار آلمانی مربوط به نمای خارجی آن می شود که بازدید کنندگان شاهد جلوپنجره ای بزرگ تر، چراغ های جلو باریک تر، بلندتر شدن لبه کاپوت و در کل ظاهری شبیه به شاسی بلند ایکس 7 هستند.

این محصول آلمانی همانند گذشته مجموع گسترده ای از پیشرانه ها را ارائه می دهد. پیشرانه وی 12، 6.6 لیتری با قابلیت پیمودن 0 تا 62 مایل برساعت در مدت زمان کمتر از 3.8 ثانیه و نسخه 4.4 لیتری توربو با قدرت 523 اسب بخار از جمله نمونه های معرفی شده برای  ب ام و سری 7 فیس لیفت است.

طراحی تایر برای خودروهای پرنده!

شرکت گود یر اقدام به معرفی تایرهایی کرده که برای استفاده در خودروهای پرنده کاربرد دارد و شاید عنوان جالبترین کانسپت نمایشگاه خودرو ژنو 2019 را از آن خود کند.

این تایرها با نام Aero شناخته می شود و هنگامی که خودرو بر روی زمین قرار دارد، همانند سایر تایرها عمل می کنند. ساختار داخلی این تایرهای نازک غیر پنوماتیک است و می تواند همانند تایرهای رایج ضربه را جذب کنند.

علاوه براین، این تایرها برای تحلیل شرایط جاده و فرسودگی تایر از سیستم هوش مصنوعی پشتیبانی می کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=173376
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه