«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته اخیر+تصاویر

استون مارتین، آئودی و مرسدس بنز از برندهایی بودند که مهمترین رویدادهای خودرویی را به خود اختصاص دادند و در ذیل مروری بر آن ها شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، استون مارتین، آئودی و مرسدس بنز از برندهایی بودند که مهمترین رویدادهای خودرویی را به خود اختصاص دادند و در ذیل مروری بر آن ها شده است.

عرضه خودروهای الکتریکی مرسدس از سال 2021

اهالی آفالترباخ گفته‌اند که در سال 2021 تک تک محصولات به صورت الکتریکی به بازار عرضه خواهد شد. الکتریکی سازی محصولات نامی است که مدیر مرسدس-آ ام گ بر روی این پروژه گذاشته و قرار است از سال 2021 محصولات این شرکت به صورت هایبرید به بازار معرفی و عرضه شود.GLS 580 جدید نیز از یک پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربو به همراه موتور الکتریکی 48 ولت استفاده می‌کند که توان تولید 489 اسب بخار قدرت و 700 نیوتن متر گشتاور را داراست. موئرز در مصاحبه خود تاکید داشت با آغاز سال 2021 هیچ خودرویی بدون پیشرانه الکتریکی به بازار عرضه نخواهد شد.

شاهکار آستون مارتین معرفی شد

پس از گذشت چند ماه آستون مارتین بالاخره نسخه روباز DBS Superleggera را با پسوند Volante معرفی کرد. سوپرلگرا ولانته را می‌توان زیباترین خودرو دو درب روباز بازار جهانی دانست.این خودرو دومین محصول آستون مارتین در این سال‌ها است که نام ولانته را یدک می‌کشد و پرچمدار خودرو‌های روباز این شرکت می‌شود.هدف کمپانی‌های انگلیسی حفظ وقار، قدرت، طراحی جسور و پرخاشگرانه و عملکرد بی نظیر کوپه‌های تولیدی است که در این زمینه نیز موفق هستند.در زیر کاپوت این خودرو پیشرانه 12 سیلندر 5.2 لیتر توئین توربو قرار دارد که توان تولید 715 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر گشتاور را داراست.این نیرو توسط گیربکس 8 سرعته ZF آلمان به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

آینده نامشخص آئودی R8

آئودی برای جشن ده سالگی R8 نسخه سفارشی و گرانقیمت دسنیوم را معرفی کرد اما آینده این خودرو همچنان مشخص نیست.چند ماه قبل از سمت آئودی اعلام شد که اگر R8 نتواند بازگشت مالی داشته باشد شرکت مجبور است تولید این سوپر اسپرت دوست داشتنی را متوقف کند. R8 که از سال 2006 با پیشرانه 8 سیلندر به بازار معرفی شد آینده مشخصی ندارد و احتمالا پایان سال میلادی به خط پایان می‌رسد و یک مدل دیگر با مشخصات متفاوت جایگزین این خودرو می‌شود.

تولید نخستین  کشنده سلول سوختی الکتریکی

تویوتا و شرکت کامیون سازی کنورث آمریکا با همکاری یکدیگر اولین کشنده سلول سوختی الکتریکی را تولید و رونمایی کردند. این پروژه که در ابتدا 10 دستگاه را شامل می‌شود در فاز اول توسط شرکت‌های حمل و نقل مانند UPS وظیفه حمل و نقل در حومه لس‌آنجلس و شهر‌های ساحلی مانند لانگ بیچ، بندر Hueneme و.. را عهده دار هستند. در فاز دوم پروژه شرکت شل وظیفه ساخت ایستگاه‌های سوخت رسانی را در مناطق ولمینگتون، کالیفرنیا،اونتاریو را بر عهده خواهد داشت تا کشنده‌ها بتوانند در مناطق بیشتری برای سوختگیری داشته باشند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=175472
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه