«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته اخیر

این بخش نیز همانند هفته های گذشته به مهمترین رویدادهای خودرویی پرداخته شده است که از پربازدید ترین آن ها می توان از معرفی پیکاپ جدید مرسدس و محصول مک لارن نام برد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، این بخش نیز همانند هفته های گذشته به مهمترین رویدادهای خودرویی پرداخته شده است که از پربازدید ترین آن ها می توان از معرفی پیکاپ جدید مرسدس و محصول مک لارن نام برد.

پیکاپ پریمیوم  ژرمن ها آماده ورود به بازار استرالیا می شود

مرسدس سال 2017 برای ورود به بازار پیک‌آپ ها، X را رونمایی و تولید کرد و حالا قرار است نمونه خاصی از این پیک‌آپ پرمیوم را با نام Edition 1 در بازار استرالیا عرضه کند.

این خودرو که از بالاترین نسخه X 8.085 دلار گرانتر است دارای موارد اضافی بسیاری به ارزش 950 دلار است.سه رنگ خاص با نام های مشکی کابارا، سفید برینگ و خاکستری راک به همراه جلو پنجره، آرم مرسدس ، دستگیره درب‌ها، نوشته‌های روی خودرو، رکاب درب‌ها، رینگ‌های 19 اینچی آلومینیومی و روف ریل به رنگ مشکی ظاهر این خودرو را مرموز و خشن‌تر از قبل می‌کند.

شتاب این پیک‌آپ پرمیوم 7.9 ثاینه خواهد بود.قیمت این خودرو در استرالیا 87.500 دلار برآورد شده است و گفته می‌شود از این نمونه تنها 200 الی 300 دستگاه تولید و به فروش خواهد رسید.

خودرو جدید جیمز باند لو رفت

جدیدترین نسخه فیلم جیمز باند در حال فیلمبرداری است و حالا خبر جدیدی از خودروی این مامور سرسخت در فضای مجازی پخش شده است.

دنیل کریگ بازیگر نقش جیمز باند بر پشت یک لندروور سری سه کروک رویت شده و این خبر توسط لندروور نیز مبنی بر حضور آن در سری جدید فیلم 007 تایید شده است. داستان این سری از فیلم‌های باند در جاماییکا، جایی که مامور 007 دوران بازنشستگی و استراحت خود را آنجا می‌گذراند رخ می‌دهد و باید صبر کرد تا دید این خودرو در کدام یک از بخش‌های فیلم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مک لارن GT در آستانه رونمایی!

مک‌لارن در یک تیزر 36 ثانیه‌ای اعلام کرده است که 15 می از یک خودرو جدید در کلاس GT رونمایی خواهد کرد.

گفته شده است این خودرو سه نفره خواهد بود اما بعید به نظر می‌رسد زیرا استاندارد این کلاس و آمریکا در خصوص ایربگ برای سرنشینان این خودرو را به دردسر می‌اندازد.با توجه به شعار مک‌لارن مبنی بر اینکه قوانین قدیمی خاطره ساز خواهند شد و هشتگ newrules یا قوانین جدیدی در راه است باید منتظر ماند و دید مک‌لارن چه سورپرایزی برای طرفداران و دنیای خودرو دارد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=176291
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه