«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته اخیر

مرسدس بنز، لینکلن و لوتوس برندهایی بودند که مهمترین رویدادهای هفته اخیر را به خود اختصاص دادند که در ذیل به مرور آن ها پرداخته شده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مرسدس بنز، لینکلن و لوتوس برندهایی بودند که مهمترین رویدادهای هفته اخیر را به خود اختصاص دادند که در ذیل به مرور آن ها پرداخته شده است.

نسل جدید نویگیتور رونمایی شد

خودروسازی لینکلن افتخار می‌کند که 66 درصد از مشتریان فعلی نویگیتور، پیش‌تر مشتری دیگر خودروسازان بوده‌اند و حالا به این برند روی آورده‌اند. 9 نفر از 10 نفر خریدار لینکلن بالاترین و گران‌ترین تریم این خودرو را انتخاب می‌کنند. لینکلن به منظور حفظ مشتریان خود اقدام به آپدیت نویگیتور برای سال 2020 کرده است.

لینکلن برای ظاهر این خودرو نیز سه پکیج مونوکروماتیک در نظر گرفته که شامل رنگ‌های Pristine White، Ceramic Pearl و Infinite Black می‌شود. لینکلن به هیچ عنوان اشاره‌ای به پیشرانه و قوای فنی نداشته است و با این وجود قطعا پیشرانه 6 سیلندر اکو بوست 3.5 لیتری قبلی، همچنان این خودرو را به حرکت در می‌اورد.

شاهکار لوتوس معرفی شد     

                                                  

زمانی که لوتوس تیزر سوپر اسپرت الکتریکی جدید خود با نام Evija را منتشر کرد، اعلام کرد این خودرو قرار است شما را تحت تاثیر قرار دهد. دیروز این خودرو رونمایی شد و انصافا همگان تحت تاثیر قرار گرفتند و لوتوس را تحسین کردند.

بیشینه سرعت این خودرو فراتر از 321 کیلومتر برساعت عنوان شده که نشان می‌دهد پتانسیل این خودرو برای سریع بودن بسیار بالا است. اویجا با وزن 1680 کیلوگرمی خود که به لطف شاسی مونوکوک فیبر کربن به دست آمده در لیگ سبک‌ترین خودرو‌های الکتریکی قرار می‌گیرد

احتمال توقف تولید مرسدس بنز X کلاس

 مرسدس بنز X کلاس با یک رونمایی با شکوه به مردم معرفی شد و مرسدس از پیشرانه 6 سیلندر قدرتمند خود بر روی این خودرو استفاده کرد و حتی قرار بود یک پیشرانه 8 سیلندر نیز به آن اختصاص دهد. یکی دیگر از پروژه‌های مرسدس برای X کلاس نمونه کشیده‌تر آن بود که باید همه این‌ها را به دست فراموشی بسپاریم.

شایعه‌ها در این خصوص است که این کلاس برای مرسدس بنز صرف اقتصادی نداشته و قرار است تا این خودرو از خط تولید کنار گذاشته شود. مرسدس می‌خواهد هزینه‌های اضافی خود را کاهش دهد تا سود بیشتری عاید کمپانی شود و اولین قربانی این کاهش هزینه X کلاس خواهد بود

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=181022
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه