«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته اخیر

مهمترین اخبار خودرویی جهان را در ذیل مشاهده می کنید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  مهمترین اخبار خودرویی جهان را در ذیل مشاهده می کنید.

ثبت رکوردی جدید از بوگاتی

بوگاتی پیش‌تر عنوان کرده بود که قصد ندارد با شیرون رکورد سرعت را بشکند و رکورد جدید را به نام خود ثبت کند. از این رو تاپ گیر به صورت خود جوش این تست را انجام داده است و نتیجه آن عدد 490 کیلومتر بر ساعت است که نه تنها به صورت واقعی بلکه بر روی کاغذ نیز ترسناک محسوب می‌شود. بوگاتی با شرکت Dallara برای بهینه سازی شاسی همکاری کرده است و نزدیک به شش ماه توسعه این خودرو زمان برد.

برای رسیدن به چنین سرعتی نقش تایر‌ها بسیار پر اهمیت است که تیم تست برای این خودرو از لاستیک‌های میشلن استفاده کرد. برای کاهش ضریب درگ و آیرودینامیک بهتر بال عقب و ترمز‌های بوگاتی در این نسخه حذف شد و از یک بال ثابت به جای آن استفاده شد.

پیشرانه 16 سیلندر 8 لیتری این خودرو با 4 توربوشارژر می‌تواند 1.578 اسب بخار قدرت تولید کند. این نیرو توسط گیربکس 7 سرعته دو کلاچه به هر چهارچرخ منتقل می‌شود.

تیزر تازه وارد لامبورگینی منتشر شد

در چند روز گذشته تیزر‌های مبهمی از لامبورگینی منتشر شد که خبر از یک محصول جدید می‌داد. حالا لامبورگینی یک عکس از این محصول برای مشتریان خود ارسال کرده است. اطلاعات زیادی از این خودرو در دسترس نیست اما ظاهرا نام این خودروsian خواهد بود و قیمت آن نیز 3.6 دلار برآورد شده است

در خبر‌ها آمده بود که این خودرو نیز مانند SVJ از پیشرانه‌ 12 سیلندر تنفس طبیعی استفاده می‌کند اما در جدیدترین خبر‌ها مشخص شد در کنار این پیشرانه عظیم یک موتور الکتریکی نیز قرار خواهد گرفت.

با عرضه این خودرو قطعا اونتادور به پایان راه خود می‌رسد اما خبر‌ها حاکی از آن است که جانشین اونتادور تا 2024، بیرون نخواهد آمد.

نسل جدید نیسان جوک معرفی شد

 بالاخره بعد از تیزر‌های متعدد که آخرین آن دیروز بود، نیسان جوک جدید معرفی شد. نیسان تولید و عرضه جوک را در آمریکای شمالی متوقف کرد و نیسان کیکس را جایگزین آن کرد. جوک در اروپا موفقیت بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و همین باعث شد تا نیسان نسل بعدی این کراس‌اوور را تولید کند.

حالا نیسان جوک 2020 با یک چهره جدید، تکنولوژی‌های روز، پیشرانه و گیربکس جدید آماده ورود به بازار است.

پیشرانه 1 لیتری سه سیلندر مجهز به توربو می‌تواند 117 اسب بخار قدرت تولید کند. سیستم چهارچرخ متحرک و یا دیفرانسیل جلو در این خودرو انتخابی خواهد بود

انتهای  پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=185038
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه