«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته اخیر

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته اخیر را مشاهده می کنید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته اخیر را مشاهده می کنید.

 تصاویراستون مارتین DBX  لو رفت

تصاویر شاسی بلند DBX جدید استون مارتین پیش از رونمایی رسمی در اواخر سال جاری و در حال تست در پیست نوربرگ رینگ لو رفت.

این محصول استون مارتین در سال 2020 روانه بازار خواهد شد و برای رقابت با بنتلی بنتایگا و لامبورگینی اوروس آماده می شود.

همانند تصاویر منتشر شده در گذشته، این شاسی بلند DBX استون مارتین با استتار مشکی و قرمز شکار شد. استون مارتین تایید کرده که مدل DBX  همانند ونتیج و  DB11مجهز به پیشرانه ی توئین توربو وی 8 خواهد بود.

تیزرخودروی ویسمن پروجکت Gecko منتشر شد

تیزرخودرو وی 8 دیفرانسیل عقب ویسمن پروجکت Gecko پیش از رونمایی در سال 2020 منتشر شد.

شرکت ویسمن در گذشته به تولید خودروهای اسپرت و منحصربه فرد  مشغول بود و حالا قرار است که خودرو کوپه مجهز به سیستم RWD و پیشرانه وی 8 خود را در سال آینده روانه بازار کند.

این محصول تازه وارد ویسمن با عنوان "Project Gecko" شناخته می شود و با الهام از نسخه لیمیتید جی تی MF5 سال 2009 معرفی خواهد شد. اطلاعات زیادی در خصوص مشخصات فنی و یا ظاهری این محصول اسپرت آلمانی منتشر نشده و می توان تنها حدس زد که برای ساخت قطعات بدنه و اسپویلر عقب به منظور بهبود آیرودینامکی از فیبرکربن استفاده شده است.

کراس اوور الکتریکی نیسان در راه است

خودرو الکتریکی نیسان لیف با فروش بیش از 400 هزار نسخه به عنوان پرتقاضاترین مدل تمام‌برقی تاریخ شناخته می شود و این خودروساز ژاپنی قصد دارد تا از این فرصت استفاده کرده و موفقیت های خود را تکرار کند.

نیسان از سال 2010 نام خود را در بازار خودروهای الکتریکی ثبت کرده و به تازگی از باتری جدید خود به منظور استفاده در بازار کراس اوورهای الکتریکی رونمایی کرده است.

براساس گزارش های منتشر شده، این خودروساز کراس اوور الکتریکی خود را در ماه گذشته به معرض نمایش خرده فروشان آمریکایی گذاشت. انتظار می رود که این کراس اوور تازه وارد نیسان با الهام از نمای خارجی مدل روگ و کابین نسخه مورانو طراحی شده و در نیمه دوم سال 2021 روانه بازار شود.

انتهای  پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=185869
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه