«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته اخیر

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته اخیر منتشر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته اخیر منتشر شد.

نسل جدید ب ام و سری 5 شکار شد

 تصاویر جاسوسی زیادی از نسل جدید ب ام و سری 5 منتشر شده که فیس لیفت این خودرو آلمانی در 2 مدل واگن و سدان هنگام تست فنی در باواریا دیده شده است و امروز شاهد جدید ترین و واضح ترین تصاویر آن در نوربرگ رینگ هستیم.

خودرو آبی تیره ب ام و سری 5 تورینگ کاملا شبیه به خودرویی که است که تصاویر جاسوسی آن در ماه گذشته منتشر شد. این خودرو تازه وارد از همان رینگ ها و کاور بهره برده اما پلاک های ثبت نام حاکی از آن است که این خودرویی  متفاوت است.

انتظار می رود که فیس لیفت سری 5 از یک پیشرانه هیبریدی جدید با عنوان 545e xDrive بهره ببرد. بدین معنی است که در زیر کاپوت این تازه وارد ژرمن ها یک موتور الکتریکی به همراه پیشرانه توربو 3 لیتری قرار بگیرد که قادر به تولید 375 اسب بخار قدرت باشد.

پیش بینی می شود که فیس لیفت ب ام و سری 5 در نیمه دوم سال 2020 در اختیار مشتریان قرار بگیرد.

اعتصاب کارگران جنرال موتورز بالاخره تمام شد

 اعتصاب اتحادیه کارگران با نام «کارگران متحد خودروسازی» و جنرال موتورز به پایان رسید. اعضای اتحادیه کارگران خودروسازی جنرال موتورز ( UAW-GM) به تصویب توافق آزمایشی هفته گذشته رای دادند. طولانی ترین اعتصاب جنرال موتورز طی 50 سال اخیر به پایان خود نزدیک شد اگرچه 43 درصد اعضا با امضای این توافق مخالفت کردند.

براساس گزارش منتشر شده، توافق نهایی تفاوت چندانی با آنچه که جنرال موتورز در ابتدا ارائه کرده بود، ندارد.40 روز اعتصاب کارگران نزدیک به 2 میلیارد دلار ضررمالی برای این شرکت آمریکایی به همراه داشته است. با توجه به این توافق، برخی از کارگران ساعتی می توانند از روز شنبه به کار خود بازگردند.

نیسان آریا ژاپنی معرفی شد

خودروساز ژاپنی در بخش خودروهای الکتریکی و خودران نمایشگاه توکیو 2019 حاضر شد و ازکانسپت الکتریکی خود با عنوان نیسان آریا Arya رونمایی کرد. به نظر می رسد در آیندهای نزدیک شاهد کراس اوور های الکتریکی با زبان طراحی این خودرو مفهومی باشیم که حاکی از پیشرفت چشمگیر نیسان در دنیای فناوری است.

قدرت این کانسپت از دو موتور الکتریکی در هر اکسل تامین می شود که به لطف حالت های مختلف رانندگی تجربه ای جدیدی برای سرنشینان آن ایجاد می کند. گلگیرهای پهن جلو و چراغ های LED باریک به همراه جلوپنجره ای V-Motion این خودرو مفهومی نیسان در نگاه نخست توجه بازدیدکندگان را جلب می کند و در بخش ظاهری نیز نوار چراغ های عقب در زیر شیشه و رینگ های 21 اینچی به چشم می خورد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=188103
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه