«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته اخیر

مهمترین اخبار خودرو هفته اخیر در روز یکشنبه 10 آذر 98 منتشر شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مهمترین اخبار خودرو هفته اخیر در روز یکشنبه 10 آذر 98 منتشر شد.

گلف جی تی ای در فصل سرما!

شرکت خودروسازی فولکس واگن از نسل هشتم مدل گلف در ماه گذشته رونمایی کرد و به نظر می رسد که زمان معرفی نسخه جی تی ای GTI جدید فرا رسیده است. نخستین تصاویر جاسوسی از این هاچ هچ آلمانی در تابستان منتشر شد و هم اکنون شاهد تصاویر این خودرو بدون پوشش و در فصل زمستان هستیم.

پیشرانه ی به روز رسانی شده ی توربوشارژر 2 لیتری EA888 که هم اکنون در مدل گلف جی تی ای Mk VII استفاده شده، برای این خودرو در نظر گرفته شده است و با دو خروجی 255 و 295 اسب بخار عرضه خواهد شد.

جی تی ای یکی از چهار مدل جدید گلف بوده که این خودروساز آلمانی قرار است در سال آینده از آن رونمایی کند و دیگر مدل ها شامل گلف R، گلفGTDو گلف TCR می شود. مشتریان آمریکایی تنها می توانند دو مدل جی تی ای و R را خریداری کنند.
 
سوتی بزرگ تسلا در مراسم رونمایی از سایبرتراک!
 
 
شرکت تولید کننده خودروهای برقی تسلا  از وانت تمام الکتریکی خود با عنوان سایبرتراک  رونمایی کرد و شکل عجیب و غریب این پیکاپ مورد توجه رسانه ها قرار گرفت اما شکسته شدن شیشه‌های این محصول تازه وارد تسلا در روز رونمایی و تماشای میلیونی ویدئوی آن از سوی مخاطبان جنجال برانگیز تر بود و منجر به افت 6 درصدی سهام این شرکت شود.

شرکت تسلا برای جلب اعتماد دوباره مردم آزمایشی دیگری تدارک دید و شیشه های نشکن سایبرتراک را مجددا امتحان کرد. برخی از مدیران تسلا شکسته شدن شیشه‌های این وانت الکتریکی را حادثه‌ای نارحت کننده عنوان کردند ومعتقدند این رویداد بر میزان فروش و گرایش علاقه‌مندان به خودروهای الکتریکی تاثیرگذار نیست. 

هوندا سیتی 2020 معرفی شد
 
 هوندا سیتی یکی از قدیمی ترین خودروهای این تولید کننده ژاپنی است که از دهه 1980 میلادی روانه بازار شده و هم اکنون با تغییراتی چشمگیر به معرض نمایش گذاشته شده است.شرکت هوندا مدعی شده که ابعاد این مدل در مقایسه با نسخه های پیشین بزرگتر شده و طول و عرض آن به ترتیب 113 و 53 میلی متر افزایش یافته است.
پیشرانه توربوشارژر سه سیلندر بنزینی 1.8 لیتری با قدرت 120 اسب بخار و 173 نیوتون متر گشتاور برای نسل جدید هیوندای سیتی در نظر گرفته شده و نیرو از طریق گیبرکس 7 سرعته منتقل می شود.
انتهای پیام/
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=188953
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه