«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته اخیر

همانند هفته های اخیر در این یکشنبه هم به مهمترین رویدادهای جهان خودرو پرداخته شده است که سازنده خودروهای سوپر اسپرت از جمله فراری پربازدیدترین اخبار را به خود اختصاص دادند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، همانند هفته های اخیر در این یکشنبه هم به مهمترین رویدادهای جهان خودرو پرداخته شده است که سازنده خودروهای  اسپرت از جمله پورشه  پربازدیدترین اخبار را به خود اختصاص دادند.

در ادامه برای اطلاع از مهمترین اخبار خودرویی جهان با ما همراه شوید.

کیا اپتیما جدید معرفی شد

مشخصات ظاهری  کیا K5 ویا به عبارت دیگر کیا اپتیما در اوایل ماه نوامبر منتشر شد و حالا نوبت به معرفی پیشرانه و ویژگی های فنی و کابین این سدان رسیده که البته مشخصات ذکر شده برای بازار کره جنوبی است و احتمال تغییر آن در مناطق دیگر وجود دارد.

تجهیز برخی از پیشرانه های کیا اپتیما به سیستم AWD خبری خوش برای بسیاری از ساکنین مناطق برفی است و دسترسی به سیستم FWD نیز برای مدل استاندارد وجود دارد.

این خودروساز کره ای اعلام کرده که دو پیشرانه برای عرضه به بازار آمریکا در نظر گرفته شده که می توان از پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژر 4 سیلندر با قدرت 178 اسب بخار و گشتاور 265 نیوتون متر در مدل های رایج نام برد.

رونمایی از فیسکر اوشن در نمایشگاه CES2020

خودرو تمام برقی فیسکر اوشن (Ocean) قرار است در ژانویه 2020 طی نمایشگاه لوازم الکترونیکی لاس وگاس (CES2020) رونمایی شود و از سال 2022، تولید انبوه این شاسی بلند برقی به منظور رقابت با آئودی ای ترون، تسلا مدل X و مرسدس EQCآغاز خواهد شد.

خودرو برقی فیسکر اوشن مجهز به یک پک باتری 80kWh یون-لیتیومی با رنج مسافتی 250 و 300 مایل است وبا فست شارژهای معمولی امکان شارژ شدن آن در مدت زمان 30 دقیقه برای رنج 200 مایل دیگر فراهم شده است.

مدل 2020 پورشه ماکان GTS رونمایی شد

 شرکت خودروسازی پورشه به دنبال گسترش خط تولید خودرو ماکان بوده و به همین منظور از عرضه ماکان GTS در سال 2020 خبر داد که در واقع بین دو مدل ماکان S و توربو قرار دارد.

پیشرانه این خودرو ارتقا یافته و به علاوه، شاهد تغییرات اندکی در ظاهر و فضای داخلی این محصول آلمانی خواهیم بود.

پورشه ماکان GTS سال 2020  از پیشرانه توئین توربوشارژر 2.9 لیتری وی6  با قدرت 375 اسب بخار و گشتاور 519 نیوتون متر بهره برده که در مقایسه با ماکان جی تی اس قبلی 15 اسب بخار قدرت بیشتری دارد. علاوه براین، نیرو از طریق گیربکس دو کلاچه  PDK  پورشه منتقل می شود.

انتهای پیام/

 
لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=189629
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه