«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته اخیر

صنعت خودروسازی یکی از مهمترین صنایع جهان تلقی می شود که عوامل زیادی نظیر شیوع کرونا ویروس بر آن تاثیر گذار است و اقتصاد کشورهای زیادی به آن وابسته است. در این بخش تلاش شده تا به خلاصه مهترین رویدادهای خودرویی هفته اخیر پرداخته شده شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، صنعت خودروسازی یکی از مهمترین صنایع جهان تلقی می شود که عوامل زیادی نظیر شیوع کرونا ویروس بر آن تاثیر گذار است و اقتصاد کشورهای زیادی به آن وابسته است. در این بخش تلاش شده تا به خلاصه مهترین رویدادهای خودرویی هفته اخیر پرداخته شده شود.

رنو ومشکلات تمام نشدنی این شرکت!

 شرکت خودروسازی رنو از تعدیل 15 هزار نیروی کار در سراسر جهان در راستای برنامه "تحول" سه ساله خبر داد. یک سوم از این کاهش تعداد نیروی کار (4600 نفر) در فرانسه خواهد بود و باقی کارکنان کارخانه های سراسر جهان رنو کار خود را از دست می دهند.درصد از سهام شرکت رنو متعلق به دولت فرانسه است و 180 هزار نفر نیرو در تمامی کارخانه های این خودروساز مشغول به کار هستند و با این تصمیم 8 درصد از کارکنان رنو کار خود را از دست خواهند داد. این تعدیل نیرو با کاهش شمار پلتفرم های خودروهای این شرکت و در نتیجه تنوع کمتر در محصولات همراه خواهد بود.

رونمایی از مدل 2021 ب ام و سری 6 گرن توریسمو

شرکت آلمانی ب ام و از نسخه جدید سری 6 گرن توریسمو رونمایی کرد. طول بدنه‌ی ۵/۰۹ متر و فاصله محورهای ۳/۰۷ متر حاکی از اهمیت زیاد طراحان به سرنشینان عقب بوده و با شیشه‌های بدون فریم و اسپویلر معرفی می شود که پس از سرعت ۱۲۰ کیلومتربرساعت بیرون می‌آید.مدل ۲۰۲۱ سری ۶ خودرویی هیبریدی است که در تمامی مدل‌ها، موتور ۴۸ ولت برقی پیشرانه‌ی بنزینی یا دیزلی را همراهی می‌کند.

 

اخراج مدیرعامل استون مارتین

اندی پالمر، مدیرعامل استون مارتین به دلیل کاهش ارزش سهام این شرکت خودروسازی اخراج شد و توبیاس مورس به عنوان جایگزین وی از این پس فعالیت می کند.، توبیاس مورس، مدیرعامل فعلی مرسدس AMG بوده و اندی پالمر از سال 2014 در این سمت مشغول به کار بود.خسارت استون مارتین در سه‌ماهه اول سال جاری به ۱۱۹ میلیون پوند رسیده  و در مقایسه با سال گذشته افت 45 درصدی را تجربه کرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=196299
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه