«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته اخیر

بازار خودرو ایران با توجه به برگزاری مراسم قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو و سایپا بسیار داغ بوده اما بازار جهانی روزهای نسبتا آرامی را سپری می کند و از مهمترین آن ها می توان به معرفی ب ام و سری 4 جدید و مدل 2021 هیوندای سانتافه اشاره کرد. در این بخش تلاش شده تا مروری بر مهترین رویدادهای خودرویی هفته اخیر شده و برای آشنایی بیشتر با ما همراه شوید.

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، بازار خودرو ایران با توجه به برگزاری مراسم قرعه کشی فروش فوق العاده ایران خودرو و سایپا بسیار داغ بوده اما بازار جهانی روزهای نسبتا آرامی را سپری می کند و از مهمترین آن ها می توان به معرفی ب ام و سری 4 جدید و مدل 2021 هیوندای سانتافه اشاره کرد. در این بخش تلاش شده تا مروری بر مهترین رویدادهای خودرویی هفته اخیر شده و  برای آشنایی بیشتر با ما همراه شوید.

ب ام و سری 4 جدید معرفی شد

شرکت ب ام و ازعرضه خودرو جدید سری 4 با پیشرانه جدید و امکانات پیشرفته تا آخر سال جاری به بازار خبر داد. ب ام و کوپه 2021  با جلوپنجره بزرگ کلیوی همانند مدل مفهومی و همچنین مجموعه‌ای از فناوری‌های جدید، دینامیک بهبودیافته و پیشرانه 6 سیلندر نیم‌هیبریدی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.پیشرانه‌ی جدید، 262 اسب‌بخار قدرت و 447 نیوتن‌متر گشتاور تولید می کند. کابین این خودرو به جدیدترین نسخه سیستم سرگرمی و اطلاعاتی iDrive 7.0 این شرکت آلمانی مجهز است و از امکانات استاندارد می توان از صفحه‌ نمایش لمسی مرکزی 8.8 اینچی و نمایشگر دیجیتالی 5.1 اینچی بین نمایشگر داشبورد آنالوگ نام برد.

قیمت مدل پایه ب ام‌ و 430i کوپه با سیستم محرک عقب 45.600 دلار آمریکا اعلام شده و مدل 430i xDrive با قیمت 47 هزار 600 دلارعرضه می شود. مدل جدید کوپه ب ام‌ و سری ۴ در ماه اکتبر در سطح جهانی عرضه خواهد شد.

 

تامین باتری خودروهای الکتریکی فورد توسط بی وای دی

براساس گزارش وزارت صنعت آمریکا، خودروساز فورد در تلاش برای تامین باتری خودروهای الکتریکی توسط تولید کننده چینی بی وای دی است اگرچه صحت این خبر از سوی دو شرکت تایید نشده است. خودروساز آمریکایی فورد پیش از این اعلام کرده بود که قصد دارد تا سال 2021 بیشاز سی مدل خودرو جدید و الکتریکی را به بازار عرضه کند.

رونمایی از مدل 2021 هیوندای سانتافه با تغییرات گسترده

همان طور که در تصویر مشخص است، ظاهر مدل 2021 هیوندای سانتافه میزبان تغییرات زیادی شده است که از جمله می توان به تحول در طراحی جلو پنجره ای و چراغ های ال ای دی جلو اشاره کرد. چراغ های عقب نیز اصلاح شده و رینگ های 20 اینچی توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

هیوندای اعلام کرده که مد تازه وارد سانتافه مبتنی بر نسل سوم پلتفرم خودروهای هیوندای ساخته شده که حاکی از  بهبود در عملکرد، هندلینگ، صرفه‌جویی در مصرف سوخت و ایمنی است. اگرچه هنوز مشخصات فنی این خودرو اعلام نشده اما احتمالاً این خودرو با پیشرانه 264 اسب بخاری پلاگین هیبریدی موجود در کیا سورنتو عرضه خواهد شد و امکان سفارش نسخه های دیزلی و هیبریدی بنزینی وجود دارد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=196549
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه