«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته اخیر

نمایشگاه های خودرویی امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد اما این رویداد مانع از معرفی خودروهای جدید نشده و همواره تولید کننده های بزرگ خودرو برای رقابت در این بازار به دنبال رونمایی امکانات جدید و بروز رسانی مدل های خود هستند که هفته اخیر نیز شاهد معرفی چند خودرو بودیم.

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، نمایشگاه های خودرویی امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد اما این رویداد مانع از معرفی خودروهای جدید نشده و همواره تولید کننده های بزرگ خودرو برای رقابت در این بازار به دنبال رونمایی امکانات جدید و بروز رسانی مدل های خود هستند که از جمله می توان به معرفی جیپ رانگلر روبیکن 2021 در هفته گذشته اشاره کرد.برای آشنایی با مهمترین رویدادهای خودرویی هفته اخیر با ما همراه شوید.

 جیپ رانگلر روبیکن 2021 معرفی شد

جیپ رانگلر روبیکن 2021 به عنوان یکی از قدرتمند ترین خودروهای آفرود شناخته می شود که  دارای موتور 8 سیلندر 6.4 لیتری با قدرت 495 اسب بخار و گشتاور 610 نیوتون متر است.صفر تا صد این خودرو 6.5 ثانیه بوده و قرار است که از اوت سال 2020 در اختیار مشتریان قرار بگیرد. از امکانات جدید جیپ رانگلر می توان به حضور پنل‌های آلومینیومی سبک‌تر، تنظیم شعله‌های چرخ و بروزرسانی روشنایی آن اشاره کرد.

کابین این خودرو تازه وارد میزبان دریچه‌های هوا  دایره‌ای شکل، اپل کار پلی و اندروید اتو به همراه سیستم اینفوتیمنت با صفحه نمایشگر 8.4 اینچی است.
 
 

لامبورگینی اسنزا SCV12 رونمایی شد

شرکت لامبورگینی از مدل اسنزا SCV12  با پیشرانه 830 اسب بخاری رونمایی کرد. ساخت قدرتمندترین پیشرانه تنفس طبیعی در تاریخ لامبورگینی بی سابقه بوده و قرار است که تنها 40 دستگاه از این مدل ویژه پیست مسابقات ساخته شود.پیشرانه وی 12، اگزوزهای کاپریستو  و هم چنین سیستم انتقال 6 سرعته از ویژگی های جذاب این ابر خودرو تلقی می شود.

طراحان این خودرو از رینگ های 19و 20 اینچی به ترتیب در جلو وعقب خودرو بهره برده اند و لامبورگینی اسنزا SCV12 با وزن 1380 کیلوگرم و همچنین شاسی فیبر کربنی آماده رقابت می شود.

تجهیز مرسدس بنز کلاس S به فناوری جدید کیسه هوا

مدل 2021 مرسدس بنز کلاس اس قرار است که در شهریورماه سال جاری رونمایی رسمی شود و به تازگی اطلاعاتی از فناوری جدید کیسه هوا این خودرو لوکس منتشر شده است. به لطف این فناوری جدید،  دیگر نگرانی بابت محافظت از سرنشینان صندلی عقب در اثر برخورد جلو وجو ندارد. از دیگر امکانات ایمنی این مدل می توان از قابلیت Pre-Safe Impulse Side و نیز سیستم تعلیق E-Active Body Control» به منظور بالا بردن کل خودرو نام برد

به نظر می رسد که تغییرات ظاهری این خودرو مرسدس بنز چشمگیر نباشد و امکانات ایمنی و وجود ایربگ برای صندلی های عقب بیشتر جلب توجه کند. برای اطلاعات بیشتر از قابلیت ها و پیشرانه های این مدل باید تا رونمایی رسمی منتظر ماند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=198916
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه