«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته اخیر

اخبار دنیای خودرو به دلیل حضور شرکت های بزرگ، تنوع بالا محصولات و البته تاثیر آن در اقتصاد جهانی همواره از اهمیت بالایی برخوردار است که در این بخش تلاش شده به مهمترین رویدادهای خودرویی هفته اخیر پرداخته شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، اخبار دنیای خودرو به دلیل حضور شرکت های بزرگ، تنوع بالا محصولات و البته تاثیر آن در اقتصاد جهانی همواره از اهمیت بالایی برخوردار است که در این بخش تلاش شده به مهمترین رویدادهای خودرویی هفته اخیر پرداخته شود.عرضه فورد موستانگ با پیشرانه تسلا، رونمایی از پرادو بلک ادیشن و هیولای گوردون موری بخشی از این اخبار مهم بوده که در ذیل مروری بر آن ها شده است.

خودروی 654 اسب بخاری گوردون موری معرفی شد

خودروساز گوردون موری از هیولای خود با عنوان T.50 و پیشرانه 654 اسب بخاری رونمایی کرد. همان طور که از نمای خارجی این خودرو مشخص است، ویژگی های ظاهری زیادی از مک لارن F1 به ارث برده  که از جمله می توان به شیشه های گرد در جلو، پنل شیشه ای در سقف و دماغه کوتاه اشاره کرد.

این شرکت خودروسازی اعلام کرده که خودرو  T.50 تنها 986 کیلوگرم وزن داشته و از یک پیشرانه 4 لیتری 12 سیلندر با قدرت 654 اسب‌بخار و 467 نیوتن‌متر گشتاور استفاده می کند.نیرو از طریق جعبه دنده 6 سرعته دستی منتقل می شود و برای خرید آن باید نزدیک به سه میلیون دلار هزینه کرد.

رونمایی از فورد موستانگ مجهز به پیشرانه ساخت تسلا

یک شرکتی با عنوان Aviar در تلاش برای احیای خودروهای کلاسیک با موتورهای برقی است که به تازگی قرار است موستانگ مجهز به پیشرانه تسلا اس را روانه بازار کند.این خودرو با عنوان R67 شناخته شده و از نظر ظاهری بسیار شبیه به نسل اول موستانگ فست بک است. برای ساخت بدنه این محصول تازه وارد از فیبر کربن استفاده شده و قدرت پیشرانه آن برابر با 840 اسب بخار است که بنا بر اعلام این شرکت، صفر تا صد را در مدت زمان 2.2 ثانیه پر می کند. از دیگر امکانات این محصول می توان از 6 ایربگ، اتصال وای فای، حالت اتوپایلوت و صفحه نمایشگر لمسی در کابین نام برد.

تویوتا لندکروزر پرادو بروزرسانی شد

تویوتا لندکروزر پرادو با ویژگی و امکانات جدید قصد دارد تا وارد بازار خودرو ژاپن شود و مشتریان زیادی را برای خرید متقاعد کند. پیشرانه 2.8 لیتری توربودیزل به همراه نسخه بلک ادیشن با قدرت 201 اسب بخار مهمترین بروز رسانی این خودرو به شمار می رود و علاوه براین، تغییرات ظاهری این مدل نیز در نوع خود قابل توجه است. استفاده از تزئینات مشکی در نمای عقب و جلو خودرو و همچنین به کار بردن رینگ‌های 18 اینچی می توان برای مشتریان ژاپنی راضی کننده باشد.پیش بینی می شود که شاسی‌بلند تویوتا لندکروزر پرادو با قیمت پایه 34.250 دلار روانه بازار شود.

 

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=199190
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه