«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته اخیر

برای آشنایی با برند جدید هیوندای، خودرو جدید مازراتی، تغییرات هیوندای النترا و در واقع مهمترین رویدادهای خودرویی جهان نگاهی به این مطلب بیندازید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،  بازار خودرو طی ماه های گذشته به دلیل شیوع کرونا ویروس روزهای سختی را سپری کرده است و به نظر می رسد که با بازگشایی بسیاری از مشاغل و لغو محدودیت ها به دوران اوج خود نزدیک می شود.شرکت های خودروسازی همواره به دنبال فروش بیشتر محصولات خود و ارتقا جایگاه خود در این صنعت هستند و تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا با رونمایی از محصولات جدید و تغییر استراتژی این دوران را پشت سر بگذارند. هیوندا یکی از خودروسازهای مهم است که در همین راستا، از معرفی یک برند جدید خبر داده است.برای آشنایی با برند جدید هیوندای، خودرو جدید مازراتی، تغییرات هیوندای النترا و در واقع مهمترین رویدادهای خودرویی جهان با ما همراه شوید.

 

رونمایی از مازراتی کواتروپورته تروفئو 

خودروساز ایتالیایی مازراتی از مدل جذاب کواتروپورته تروفئو مجهز به پیشرانه ی 3.4 لیتری 572 اسب بخاری برای رقابت با مرسدس بنز AMG S63، ب ام و M760LI و پورشه پانامرا توربو رونمایی کرد.مازراتی کواتروپورته تروفئو قرار است با قیمت 126,890 پوند در اختیار مشتریان قرار بگیرد و به نظر می رسد که تا پایان سال جاری روانه بازار شود. این خودرو در واقع از پیشرانه توئین توربوی مشابه لوانته تروفئو بهره برده که قادر به تولید 572 اسب بخار قدرت و 730 نیوتون متر گشتاور است.

برند جدید هیوندای معرفی شد

خودروساز کره ای هیوندای به منظور توسعه بخش خودروهای الکتریکی و سازگار با محیط زیست ازمعرفی یک برند جدید با عنوان Ioniq خبر داد که قرار است طی سال های آینده سه مدل تحت عنوان این برند روانه بازار می شود. یکی از این مدل، آیونیک 5 نام دارد که یک کراس اوور سایز متوسط بوده و براساس هیوندای 45 ساخته شده است.

به نظر می رسد که مدل آیونیک 5 در اوایل 2021 روانه بازار شود و دو خودرو آی.نیک 6 و 7 به ترتیب در سال های 2022 و 2024 در اختیار مشتریان قرار بگیرد.شرکت هیوندای در تلاش است تا با اجرای این طرح تا سال 2025 به سومین خودروساز بزرگ جهان تبدیل شود.

مدل 2021 هیوندای النترا N Line رونمایی شد

مدل 2021 هیوندای النترا N Line با مجموعه ای از تغییرات جدید فنی و ظاهری معرفی شد که از جمله می توان از  پیشرانه 1.6 لیتری 201 اسب‌بخاری و همچنین نمایی اسپرت تر نام برد. علاوه بر این، این خودروساز کره ای از بهبود عملکرد آیرودینامیکی و تغییر در سیستم تعلیق این خودرو به منظور عملکرد بهتر چسبندگی خبر داده است.از امکانات استاندارد این خودرو می توان به دستیار حفظ مسیر حرکت، دستیار پیگردی خودروی جلویی، دستیار نور بالا، هشدار توجه راننده، دستیار پیشگیری از برخورد در نقاط کور دید راننده و دستیار پیشگیری از برخورد در عقب خودرو اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=199526
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه