«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته اخیر

طبق روال هر یکشنبه در این بخش نیز مروری بر مهمترین و پربازدیدترین رویدادهای خودرویی شده است. برای آشنایی با مدل جدید میباخ و RS Q8 منصوری و قابلیت های پیشرفته آن ها بهتر است نگاهی به مطلب ذیل بیندازید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، طبق روال هر یکشنبه در این بخش نیز مروری بر مهمترین و پربازدیدترین رویدادهای خودرویی شده است. برای آشنایی با مدل جدید میباخ و RS Q8 منصوری و قابلیت های پیشرفته آن ها بهتر است نگاهی به مطلب ذیل بیندازید.

تصاویر ب ام وiNext  لو رفت

شاسی بلند الکتریکی  iNext ب ام و به عنوان پرچمدار فناوری و خودروهای الکتریکی این شرکت شناخته می شود و ضمن این که یک خودرو کاملا الکتریکی تمام عیار بوده، مجهز به فناوری های نیمه خودران سطح سه است. این خودرو برای نخستین بار قرار است در روز چهارشنبه به نمایش گذاشته شود اگرچه این شرکت قصد دارد تا تنها طراحی این خودرو را معرفی کند اگرچه به لطف تصاویر جاسوسی منتشر شده می توان به برخی از رازهای این محصول آلمانی پی برد.

پیش بینی می شود که مدل پایه با رنج مسافتی 248 مایل (400 کیلومتر) در اختیار مشتریان قرار بگیرد و پک باتری بزرگ تر با رنج مسافتی 373 مایل (600 کیلومتر) روانه بازار خواهد شد. این خودرو در هفته جاری معرفی رسمی می شود اما تا پایان سال جاری به بازار عرضه نمی شود.

نسخه جدید میباخ s580 رونمایی شد

مدل 2021 میباخ براساس مرسدس بنز کلاس S طراحی شده و قرار است که با مجموعه ای از امکانات پیشرفته در اختیار مشتریان قرار بگیرد. این خودرو به منظور رقابت با رولزرویس و بنتلی  ساخته شده و در مقایسه با مصحولات این شرکت ها قیمت مناسب تری دارد. جالب است بدانید که این مدل آلمانی با رینگ های 20 اینچی و با الهام از بطری نوشابه روانه بازار می شود.

همان طور که گفته شد مدل 2021 میباخ با امکانات پیشرفته ای برای سرنشینان عرضه می شود که از جمله می توان از سیستم گرمایش و سرمایش و ماساژ برای صندلی، کنسول میانی بزرگ، تبلت شخصی و هم چنین خنک‌کننده نوشیدنی نام برد. پیشرانه پایه میباخ S580 از مدل S560 ضعیف‌تر بوده و پیش بینی می شود که نسخه 12 سیلندر این خودرو نیز معرفی شود.

رونمایی از آئودی RS Q8 منصوری

 

شاسی بلند آئودی RS Q8 بعه لطف تیونینگ منصوری از قدرت 780 اسب بخار و 1000 نیوتون متر گشتاور بهره می برد.این محصول آئودی به عنوان یکی از قدرتمند ترین و سریع ترین خودرو ها در کلاس کراس اوور تلقی می شود و به همین دلیل مورد توجه شرکت منصوری قرار گرفته است.

ترکیب قرمز و مشکی جذابیت این خودرو را دو چندان کرده است و طراحی تهاجمی، بهبود آیرودینامیک و چرم براق و پوشش مات آلکانتارا برای سقف و صندلی‌ها از تغییرات قابل توجه این مدل محسوب می شود.مدل‌های SQ8 و RS Q8 با قیمت‌ 90 و 114 هزار دلار فروخته می‌شوند و تاکنون اطلاعاتی از قیمت رسمی RS Q8 منصوری در دسترس نیست.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=204006
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه