«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته اخیر

ثبت رکود جدید برای پورشه تایکان، آماده شدن نخستین خودرو ناران برای ورود به بازار جهانی و البته رونمایی از کراس اوور مفهومی پورشه تایکان بعد از مدت ها انتظار مهمترین اتفاقات خودرویی هفته گذشته را رقم زد که در این بخش تلاش شده تا خلاصه ای از این اخبار در اختیار مخاطبان قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، ثبت رکود جدید برای پورشه تایکان، آماده شدن نخستین خودرو ناران برای ورود به بازار جهانی و البته رونمایی از کراس اوور مفهومی پورشه تایکان بعد از مدت ها انتظار مهمترین اتفاقات خودرویی هفته گذشته را رقم زد که در این بخش تلاش شده تا خلاصه ای از این اخبار در اختیار مخاطبان قرار بگیرد.

ابر خودروی ناران معرفی شد

 شرکت خودروسازی ناران از نخستین خودروی خود با عنوان ناران و با الهام از GT3 رونمایی کرد. این ابرخودرو از نوع موتور جلو بوده و برای رقابت با مدل های مک لارن اسپیدتیل و استون مارتین ولکان آماده می شود.پیشرانه توئین توربو شارژر 5 لیتری وی 8 برای این خودرو در نظر گرفته شده که توسط شرکت آلمانی ریسینگ داینامیک توسعه یافته است. این پیشرانه قادربه تولید 1,034 اسب بخار قدرت و گشتاور 1,036 نیوتون متر است که در نتیجه صفر تا 62 مایل بر ساعت را در کمتر از 2.3 ثانیه پر می کند.

لیست امکانات برای سفارشی سازی این خودرو بسیار کامل بوده و شامل انواع تزئینات خارجی، رنگ سفارشی و مدل های متنوع روکش برای کابین می شود و حتی مشتریان می توانند حکاکی های شخصی در کنار پیستون های پیشرانه داشته باشند.

رکورد جدید برای دریفت با خودروهای برقی

خودرو اسپرت و الکتریکی پورشه تایکان  با ثبت زمان 55 دقیقه و مسافت 42 کیلومتر رکود تازه ای را در بخش دریفت با خودروهای الکتریکی ثبت کرد که این نشان از عملکرد فوق العاده این محصول آلمانی است.  این رکورد در پیست هوکنهایم آلمان صورت گرفته و موفقیتی بزرگ برای این شرکت به شمار می رود. پیش از این ب ام و M5 این رکود ثبت کرده بود که البته طی این مراحل 5 بار سوخت گیری صورت گرفت در حالی تایکان از این مزیت محروم بود.

خودرو کانسپت رنو کیگر رونمایی شد

کراس اوور کانسپت رنو کیگر برای عرضه به بازار هند در سال 2021 آماده می شود و از پلتفرم مشترک نیسان مگنایت استفاده می کند که البته این مدل با نسخه جاده ای شباهت زیادی دارد و از جمله می توان به رینگ های 19 اینچی و شکل و شمایلی هوشمند اشازه کرد. این خودرو مجهز به پیشرانه های توربوشارژر و تنفس طبیعی خواهد بود که به ترتیب قادر به تولید 95 و 72 اسب بخار قدرت است.

امکان سفارش جعبه دنده دستی و خودکار برای این مدل فراهم شده و احتمال عرضه آن در سایر بازارهای جهانی وجود دارد.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=204382
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه