میهن صنعت گزارش می دهد:

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته ی اخیر

در این هفته ی نیز مجموعه ای از رویدادهای مهم خودرویی را برای شما کاربران عزیز میهن صنعت گردآوری کردیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در این هفته، شاهد رونمایی خودروهایی فوق العاده  از برترین شرکت های سازنده ی خودرو بوده ایم که از جذاب ترین آن ها می توان به نسل حدید آئودی A7  و خودروی اسپرت پل استار وان اشاره کرد. با میهن صنعت همراه شوید.

آئودی

نسل جدید آئودی A7  رونمایی شد

 سرانجام آئودی پس از انتظارات طولانی از نسل جدید خودروی کوپه A7  رونمایی کرد. این خودروی فوق العاده زیبا پیشرفت هایی نسبت به نسخه پیشین خود داشته که از برجسته ترین آن ها می توان به اندازه و طول این سدان کوپه اشاره کرد.

  A7جدید با 4.97 متر طول که 1.5 سانتیمتر کمتر از نسل قبلی است و تنها 1.42 متر ارتفاع، در جاده‌ها کاملاً جلب‌توجه می‌کند.

طراحان آئودی تلاش کرده اند با انجام تغییراتی در ظاهر خودرو  مانند عریض تر کردن جلو پنجره ای، نمای اسپرت تر و نیز تهاجمی تری به خودرو ببخشند.

آئودی a7

چراغ‌های عقب این سدان همانند نسخه  A8 به یکدیگر متصل بوده و کل عرض عقب را پوشش داده‌اند. این چراغ‌ها از 13 نوار LED مجزا تشکیل شده‌اند.

به گفتهٔ آئودی علیرغم کاهش طول بیرونی خودرو، طول داخلی آن 21 میلی‌متر افزایش پیدا کرده و به ‌طورکلی کابین نسل جدید A7 بسیار به A8 جدید شباهت دارد که این یعنی فضای داخلی A7 هم به همان اندازه زیبا است.

آئودی a7

این خودروی آلمانی از پیشرانه ای با قدرت 340 اسب بخار و 500 نیوتون متر گشتاور بهره برده که در اروپا با نام A7 55 TFSI ارائه خواهد شد.

 

پل استار وان

پل استار وان معرفی شد

بخش خودروهای اسپرت ولوو با نام پل‌استار شناخته می شود و هفته ی گذشته، این شرکت بزرگ خودروسازی از خودروی جدید خود با پیشرانه ی هیبریدی  600 اسب بخاری رونمایی کرد.

بنا به اعلام مسئولان پل‌استار، این خودرو آغازی بر تولید محصولات بعدی پل‌استار ۲ و ۳ خواهد بود.

در طراحی نمای جلو و انتهایی این خودروی کوپه کاملا از سدان S90 ولوو الهام گرفته شده و با این حال، نمای کلی بدنه شباهت بسیاری به خودروی کانسپت ولوو کوپه سال ۲۰۱۳ دارد.

پیشرانه‌ی ۲ لیتری و توربوشارژ پل‌استار وان به همراه دو موتور الکتریکی منجر شده تا شاهد قدرت 600 اسب بخاری از این ابر خودرو باشیم.

 

تنسی ونوم

جدید ترین تیزر هنسی ونوم F5 منتشر شد

آخرین تیزر منتشر شده از خودروی هنسی ونوم F5 نمایانگر سرعت 482 کیلومتر در ساعت این ابر خودرو است.

بوگاتی شیرون قصد دارد در سال آینده عنوان سریع ترین خودروی جهان را از آن خود کند.

شرکت آمریکایی هنسی، مدعی است  با ابرخودروی F5 به سرعت ۴۸۰ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید. با این اوصاف، بوگاتی شیرون در حال از دست دادن رکوردهای خود است.

 

استون مارتین

تصاویر استون مارتین ونکویش 2019 لو رفت!

نسخه ی جدید استون مارتین ونکویش در هنگام آزمایش فنی در نوربورگرینگ شکار دوربین عکاسان شد.

سازندگان این خودروی بی نظیر، توجه ویژه ای به عملکرد این خودرو داشته اند و گفته می شود این نسخه جدید عملکرد بهتری نسبت به نسخه ی DB11 خواهد داشت.

ونکویش برخلاف DB11، از طراحی اسپرت تری برخوردار بوده که این امر کاملا از اسپویلر ها و هم چنین یک خروجی اگزوز چهارقلو مشهود است.

به نظر می رسد ونکویش مدل 2019 به نسخه ای قدرتمندتر از موتور 600 اسب بخاری 5.2 لیتری    V12 تواین توربوی ارائه شده در  DB11 مجهز خواهد شد.

 

مک لارن F1

فروش مک لارن F1 آغاز شد

این خودرو شماره شاسی 60 را داشته و تنها 64 دستگاه  از نسخه‌های جاده‌ای آن در سراسر جهان وجود دارد.

F1 مورد بحث تنها کارکرد 239 کیلومتری داشته که آن‌هم به خاطر تست‌های پیش از تحویل مک لارن بوده و هم اکنون به دنبال یک مشتری ثروتمند است.

به گفته ی فروشنده، این خودروی فوق العاده با ارزش ترین خودروی جاده ای در سال های اخیر بوده و در حال حاضر هیچ قیمتی بر روی آن گذاشته نشده است.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=136622
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه