میهن صنعت گزارش می دهد:

مهمترین اخبار خودرویی جهان در هفته ی اخیر

در هفته ی ای که گذشت، علاقه مندان به اخبار خودرو شاهد رکوردزنی شرکت های بزرگ خودروسازی و انتشار اطلاعات جدیدی از نسخه های محبوب مانند مرسدس بنز G کلاس بودند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، همانند هفته ی گذشته، در این یکشنبه نیز به مهمترین و جذاب ترین رویدادهای صنعت خودرو پرداخته ایم.

در هفته ی ای که گذشت، علاقه مندان به اخبار خودرو شاهد رکوردزنی شرکت های بزرگ خودروسازی و انتشار اطلاعات جدیدی از نسخه های محبوب مانند مرسدس بنز G کلاس بودند.

برای اطلاع از جزییات اخبار و نیز آشنایی با محصولات بی نظیر خودروسازهای مطرح جهان، از سایت «میهن صنعت» دیدن فرمایید.

 

تصاویر نسل جدید مرسدس بنز G کلاس منتشر شد

همان طور که در تصاویر مشخص است، نسل جدید مرسدس بنز G کلاس از ظاهری کلاسیک بهره برده و بیانگر زبان طراحی این برند آلمانی است.

فاصله ی این محصول آلمانی  تا سطح زمین 24 سانتی متر بوده و قابلیت فرورفتن در آب را تا عمق 70 سانتی متری دارد.

پیش بینی می شود، پیشرانه ی جدیدی برای این  آفرود پرطرفدار معرفی شود، علاقه مندان برای اطلاع از جزییات و مشخصات فنی این خودرو می توانند تا برگزاری نمایشگاه دیترویت در تاریخ 17 ژانویه منتظر بمانند.

 

بهایی گران برای سدان لوکس و محبوب بی ام و!

خودروی بی ام و M5 2018 در میان نسخه های مشابه خود از عملکرد بسیار بالایی برخوردار بوده و از آن به عنوان پرچمدار نسخه های سدان نام می برند.

 قیمت پایه برای این محصول محبوب آلمانی 104,595 دلار معرفی شده و در صورت انتخاب تمامی آپشن های این نسخه ی بی نظیر، بهایی معادل 138,825 باید پرداخته شود.

 

فروش خودروهای استون مارتین رکورد زد!

شرکت انگلیسی استون مارتین از فروش  5117 دستگاه خودرو در سال 2017 خبر داد و برای نخستین بار است که از سال 2008 به چنین رکوردی دست پیدا می کند.

استون مارتین این میزان فروش فوق العاده را مدیون خودروهای کراس اور DBX و Vanquish Zagato است.

 تاکنون، اطلاعات رسمی مبنی بر میزان سودآوری سالیانه در سال 2017 از سوی این شرکت منتشر نشده است.

 

خودروی الکتریکی کیا نیرو در هفته ی آینده رونمایی خواهد شد

با توجه به تصاویر منتشر شده، تغییرات چشم گیری در ظاهر این محصول کره ای مشاهده نمی شودو مشابه نسخه ی پیشین خود طراحی شده است.

علی رغم اینکه اطلاعات زیادی در خصوص مشخصات فنی و امکانات این نسخه الکتریکی در دسترس نیست اما پیش بینی می شود، سیستم الکتریکی آن مشابه با  نسل جدید مدل های  هیوندای لونیک و کونا باشد.

بنا به اعلام شرکت بزرگ هیوندای، نسخه ی جدید هیوندای کونا با دو پک باتری 39.2 و 64.2 کیلووات ساعتی به بازار عرضه می شود و دیگر محصول این شرکت، هیوندای لونیک مجهز به یک پک باتری 28 کیلووات ساعتی بوده و قادر به تولید 88 کیلووات قدرت و 295 نیوتون متر گشتاور است.

این غول خودروساز کره ای نوید استفاده از جدیدترین فناوری خودران را در داخل این خودرو داده و به نظر می رسد، علاقه مندان به این سری خودروها شاهد محصولی فوق پیشرفته باشند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=142918
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه