«میهن صنعت» گزارش می دهد:

مهمترین اخبار خودرو جهان در هفته اخیر

با آغاز نمایشگاه خودرو لس آنجلس، صنعت خودرو بیش از هفته های گذشته شاهد رونمایی و معرفی محصولات جدید برندهای خودروسازی جهان است که از جمله می توان به رونمایی نسل جدید مزدا 3 و یا کیا سول اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، با آغاز نمایشگاه خودرو لس آنجلس، صنعت خودرو بیش از هفته های گذشته شاهد رونمایی و معرفی محصولات جدید برندهای خودروسازی جهان است که از جمله می توان به رونمایی نسل جدید مزدا 3 و یا کیا سول اشاره کرد که علاوه براین، انتشار اخبار غیرمنتظره ای مانند تعطیلی کارخانه های جنرال موتورز نیز توجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کرد. در ادامه مروری بر مهمترین رویدادهای خودرویی جهان شده است:

 

7 کارخانه جنرال موتورز تعطیل شد

شرکت خودروسازی جنرال موتورز از تعطیلی 7 کارخانه در آمریکا و کانادا و 14 هزار کارمند به منظور توسعه خودروهای الکتریکی خبر داد.

جنرال موتورز امیدوار است با اخراج 14 هزار کارمند خود بتواند تا سال 2021 حدود 6 میلیارد دلار صرفه جویی مالی کند.

علاوه‌بر این، مقامات جنرال موتور پیش از این تعطیلی خط تولید این شرکت در کره‌ جنوبی را تأیید کرده بودند.

 

کارلوس گوسن برکنار شد

مدیرعامل نیسان، رنو و میتسوبیشی که به دلیل تخلفات مالی و گزارش غلط میزان درآمد بازداشت شده بود، پس از یک هفته فرصت برای تصمیم گیری توسط هیات مدیره میتسوبیشی از این شرکت نیز اخراج خواهد شد.

هیات مدیره کمپانی میتسوبیشی نیز پس از جلسه ای که امروز برگزار شد تصمیم به برکناری مدیر عامل این شرکت گرفتند.

نسل جدید مزدا 3 معرفی شد

نسل جدید مزدا 3 هاچبک به ظاهری زیبا و تکنولوژی پیشرفته در نمایشگاه خودرو لس آنجلس 2018 رونمایی شد.

مشتریان می توانند بین یک سدان 4 درب و نسخه هاچبک 5 درب یکی را انتخاب کنند و هر دو برای خرید در دسترس علاقه مندان قرار دارند.

این خودرو با تکنولوژی های به روزی نظیر سیستم پیشرفته احتراق به کمک تراکم بالای هوای پیشرانه موسوم به skyactive به بازار عرضه می شود و از پیشرانه های 1.5 ، 2 و 2.5 لیتری بهره خواهد برد.

کیا سول در لس آنجلس به نمایش گذاشته شد

نسل دوم کیا سول با ظاهری جذاب و اسپرت تر در نمایشگاه خودرو لس آنجلس رونمایی شد.

پیشرانه در نظر گرفته شده برای این خودرو یک نمونه 2 لیتری با قدرت 147 اسب بخار و گشتاور 179 نیوتون متر خواهد بود.البته این خودرو با پیشرانه 1.6 لیتری توربو به قدرت 201 اسب بخار و 264 نیوتون متر نیز به بازار عرضه خواهد شد.

نمای داخلی این خودرو بسیار ساده طراحی شده است و در عین سادگی، مدرن بودن را نیز یادآور می شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=167595
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه