میهن صنعت :

مهندس یکه زارع مدیری موفق در ایران خودرو خواهد بود

میهن صنعت : طبق نظرسنجی که از ابتدای انتصاب مهندس یکه زارع به عنوان مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو صورت گرفت، بازدیدکنندگان ایشان را مدیری موفق در ایران خودرو دانستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، طبق نظرسنجی که در سایت خبری میهن صنعت از ابتدای انتصاب مهندس یکه زارع به عنوان مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو صورت گرفت، بازدیدکنندگان ایشان را مدیری موفق در ایران خودرو دانستند.

در این نظرسنجی بیش از 88% آرا موافق حضور وی در این منصب و موفقیت ایشان در این گروه صنعتی بودند.

مهندس یکه زارع که پیش از این سکان دار مجموعه ایران خودرو دیزل بود با عملکردی قابل قبول، مدیریت یکی دیگر از مجموعه های صنعتی موفق کشورمان را بر عهده گرفت تا این بار در این مجموعه نشان دهد که انتصابش به جا و شایسته بوده است.

یکه زارع  کارنامه ای ۲۵ ساله از حضورش در صنعت خودروسازی ایران را به دست راست خود دارد. ۱۲ سال در راس سایپادیزل، هفت سال مدیرعامل پارس خودرو و چهار سال مدیریت بر شرکت ایران خودرودیزل از جمله سوابق وی می باشد.

حسن بلوری یکی از کارشناسان حوزه صنعت خودرو در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت عنوان کرد :وی یکی از مدیران موفق در صنعت کشور بوده که همیشه در حال تفکر و نوآوری در حوزه مدیریتی خود می باشد.کارنامه درخشان او در جایگاه های قبلی ایشان و نیز ثبات حضورش در پست های مدیریتی قبلی خود گواه این مطلب است.

بلوری در ادامه گفتگو به خبرنگار میهن صنعت گفت : قبل از انتصاب وی به سمت مدیرعاملی ایران خودرو دیزل، این مجموعه دستخوش تغییرات مدیریتی طی 6 سال بود که متاسفانه این انتصاب های مدیریتی، ایران خودرو دیزل را به سمت و سوی بدی کشانده بود.با ورود مهندس یکه زارع و شیوه مدیریتی وی این مجموعه جانی دوباره گرفت و مسئولین صنعتی کشور را در حوزه صنعت خودرو از نگرانی در آورد.

این مدیر تکنوکرات نشان داد که می تواند با تفکری درست و عاقلانه مجموعه هایی را که به سمت نابودی می روند  از بحران ها نجات دهد.

بلوری در پایان خاطرنشان کرد : در سالی که مقام معظم رهبری آن را سال حماسه سیاسی و اقتصادی نام نهاد، با وجود مشکلات موجود در این حوزه صنعتی وی می تواند یکی دیگر از افرادی باشد که به این مهم جامعه عمل بپوشاند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=25550
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه