«میهن صنعت» گزارش می دهد:

میتسوبیشی به دنبال احیای مدل پرچم‌دار لنسر

شرکت میتسوبیشی تمام تلاش خود را برای عرضه ی محصولی دیگر با نام لنسر به کار گرفته است. این غول ژاپنی در حال ساخت یک کراس اوور اسپرت و جوان پسند است که عنوان لنسر را یدک می کشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت میتسوبیشی تمام تلاش خود را برای عرضه ی محصولی دیگر با نام لنسر به کار گرفته است. این غول ژاپنی در حال ساخت یک کراس اوور اسپرت و جوان پسند است که عنوان لنسر را یدک می کشد.

به لطف همکاری مشترک با نیسان و رنو، فروش محصولات میتسوبیشی روند صعودی را طی می کند و به همین منظور مدیر طراحان و مدیرعامل این شرکت ژاپنی تصمیم گرفته اند تا نسل جدیدی از خودروهای کوچک، شاسی بلند و لنسر را معرفی کنند.

بریتون تریور من، مدیر عامل میتسوبیشی طی مصاحبه ای عنوان کرد: «ما به دنبال جایگزین مناسب برای مدل های ASX، اوتلندر و تریتون هستیم که لنسر آسان ترین آن ها است، ما معتقدیم که می توانیم راه حلی برای این بخش پیدا کنیم زیرا هاچ بک های سگمنت c از جمله فورد فوکوس و گلف در بازار جهانی با استقبال کم تری مواجه هستند.»

مدیر طراحان میتسوبیشی در این خصوص اذعان کرد، طراحی که توسط میتسوبیشی e-Evolution در سال گذشته در نمایشگاه توکیو نمایش داده شد، یک انتخاب ایده ال برای خودروهای کوچک است.

وی افزود،" ما در واقع به دنبال معرفی یک خودروی هاچ بک کاملا جدید هستیم و همان طور که اصالت بخشی از فلسفه طراحی میتسوبیشی، سازگاری نیز است."

پیش بینی می شود، این کراس اوور لنسر براساس پلت فرم CMF C/D ساخته شود و مجهز به سیستم چهار چرخ متحرک و هیبریدی باشد.

انتهای پیام

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=151342
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه