عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران در گفتگو با میهن صنعت:

میدان خراسان محل تعیین شده برای کاسبان پلاسکو

پس مطرح شدن طرح واگذاری مکانهایی به کاسبان حادثه ساختمان پلاسکو، قرار بود که شهرداری تهران هرچه سریعتر مکانهای مد نظر خودرا که از هر حیث برای کاسبان پلاسکو مناسب باشد امکان سنجی کرده و در اختیار این افراد قرار دهند تا بازار شب عید را از دست ندهند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، پس مطرح شدن طرح واگذاری مکانهایی به کاسبان حادثه ساختمان پلاسکو، قرار بود که شهرداری تهران هرچه سریعتر مکانهای مد نظر خودرا که از هر حیث برای کاسبان پلاسکو مناسب باشد امکان سنجی کرده و در اختیار این افراد قرار دهند تا بازار شب عید را از دست ندهند.

ابوالفضل قناعتی، عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران به خبرنگار «میهن صنعت» گفت : به نظر می رسد مکانی که برای برخی از این کاسبان در نظر گرفته اند، میدان خرسان باشد.

وی با اظهار عدم اطلاع دقیق عنوان کرد : هنوز اطلاعات دقیقی در دست بنده نیست اما گفته می شود که محل مورد نظر شهرداری، مجموعه ای فروشگاهی به نام قدس در در نزدیکی میدان خراسان می باشد.

قناعتی در ادامه بیان داشت : احتمالا کاسبان جهت بازار شب عید خود به مجموعه فروشگاهی قدس خواهند رفت تا از این بازار بهره ببرند اما از زمان انتقال آنان اطلاعاتی در دست بنده نیست.

به گزارش خبرنگار «میهن صنعت»، با نزدیک شدن به پایان سال حجم قابل توجهی از خریدهای شب عید به پوشاک تعلق دارد و موقعیت میدان خراسان برای خرید پوشاک از سمت مشتریانی که از کاسپان پلاسکو خرید می کردند، خیلی مناسب نیست.

حال باید منتظر ماند و دید که سرانجام این اتفاق چه خواهد بود و آیا مکان تعیین شده برای این کاسبان متضرر شده مناسب است یا خیر؟

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=110077
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه