«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

میهمان تازه وارد چینی رونمایی شد/ آریزو 6 نماد پیشرفت طراحی چری

جدیدترین محصول چشم بادامی ها، چری آریزو 6 به صورت رسمی در روز چهارشنبه در ایران رونمایی شد و این در حالیست که از رونمایی این خودرو در کشور چین زمان زیادی نمی گذرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، جدیدترین محصول چشم بادامی ها، چری آریزو 6 به صورت رسمی طی مراسمی در روز چهارشنبه توسط شرکت مدیران خودرو رونمایی شد و این در حالیست که از رونمایی این خودرو در کشور چین زمان زیادی نمی گذرد.


چری آریزو 6 به وضوح پیشرفت طراحی شرکت چری را به شما نشان خواهد داد و در نگه اول با خودرویی زیبا مواجه خواهید شد.این سدان چینی از زبان طراحی برادر کوچکتر خود، آریزو 5 استفاده می کند و در نمای جلویی شباهت زیادی به آریزو 5 دارد. با این حال در جای جای طراحی بدنه این خودرو ظرافت و زیبایی ملموس است.


چری آریزو 6 از نظر کیفیت ساخت با سایر خودروهای چینی موجود در بازار تفاوت دارد که به محض ورود به کابین این تفاوت را احساس خواهید کرد.طراحی کابین این خودرو بسیار زیبا انجام شده است و در نسخه نهایی شامل نورپردازی داخلی به منظور زیبایی هر چه بیشتر کابین نیز می شود.


پیشرانه در نظر گرفته شده برای این خودرو 1.5 لیتری توربو با قدرت 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتون متر بوده که در هماهنگی با جعبه دنده 9 سرعته CVT شتاب صفر تا صد 9.2 ثانیه ای را برای این سدان چینی محقق کرده است.
از نظر سطح آپشن این خودرو با  رقبای کره ای موجودر در بازار برابری می کند و در برخی موارد نسبت به آن ها برتری هم دارد.


این خودرو از امکانات رفاهی و ایمنی مناسبی بهره می برد که از بین آن ها می توان به 6 کیسه هوا 10 نقطه ای ، فرمان برقی ، ترمز پارک برقی ، دوربین 360 درجه ، کروز کنترل ، گرمکن صندلی ، اتولایت ، سیستم صوتی به همراه ساب ووفر و چراغ های جلو با قابلیت تغییر زاویه اشاره کرد.


لازم به ذکر است که به زودی شاهد حضور این سدان چینی در بازار ایران خواهیم بود و انتظار می رود در صورت بهره مندی از قیمت مناسب نسبت به سایر رقبا، موفقیتی نسبی را در بازار کسب کند. بر اساس شنیده ها قیمت پایه این محصول جدید چشم بادامی ها نزدیک به 230 میلیون تومان خواهد بود که با توجه به شرایط بازار، پس از اولین دور عرضه محصول،  انتظار افزایش قیمت بیشتر این سدان خوش نقش چینی وجود دارد.

انتهای پیام/
 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=162727
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه