میهن صنعت :

ناکامی مدل اس و ب ام و i3 در آزمایشات ایمنی

هر دو خودروی الکتریکی فوق به زحمت توانستند از پس آزمون تصادفی که اخیرا توسط موسسه IIHS امریکا طراحی شده است بر بیایند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»،هیچ کدام از این خودروها در  هیچ کدام از بخش های آزمایش نتوانستند عبارت خوب را که لازمه دریافت امتیار بالای ایمنی است را دریافت کنند. خودروی مدل اس در آزمایش برخورد از جلو به عبارت قابل قبول بسنده کرد. البته بایستی گفت که نتایج این  آزمایش مربوط به یک مدل اس تولیدی در ژانویه 2017 است و تسلا وعده داده که به زودی وضعیت این محصول را بهبود بخشد.

همچنین IIHS متوجه شده که Model S P100D نیز در بخش استحکام سقف عملکردی قابل قبول دارد. این در حالی است که نسخه های دیگر این خودرو امتیاز خوب را در این بخش به دست آورده اند. ازسویی عملکرد چراغ های جلوی مدل اس از سوی IIHS ضعیف توصیف شده است. تسلا در پاسخ به اعلام این نتایج اعلام کرده که با همه این اوصاف مدل اس همچنان دارای احتمال بسیار پایین تری در مجروحیت سرنشینان در مقایسه با همه خودروهایی که تاکنون NHTSA بررسی کرده است می باشد.

اما از طرفی دیگر ب ام و i3 نیز عملکرد قابل قبولی نداشته و در بخش آزمایش تصادف از عقب امتیاز قابل قبول را برای حفظ سرنشینان از مصدومیت کسب کرده است. البته به جز این بخش ب ام و در بیشتر بخش های آزمایش عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشته است. این شرکت گفت: ما با اختلاف اندکی آن هم به دلیل عدم دریافت امتیاز خوب در بخش تصادف از عقب عنوان خودروی کاملا ایمن (Top Safety Pick+) موسسه IIHS را از دست دادیم.

 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=110894
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه