میهن صنعت :

نایب قهرمانی مازندران در رقابت‌های جام تراکتور

میهن صنعت : رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری مازندران از نایب قهرمانی تیم مازندران در رقابت‌های قهرمانی کشور جام تراکتور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، علیرضا یگانگی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری از نایب قهرمانی تیم مازندران در رقابت‌های قهرمانی کشور جام تراکتور خبر داد و اظهار داشت: این مسابقات که به مناسبت آزادسازی خرمشهر با جام تراکتور در منطقه کویر تبریز برگزار شد، اتومبیلرانان حرفه‌ای کشور حضور داشتند.

 

وی با اشاره به مقام نایب قهرمانی تیم مازندران در این مسابقات تصریح کرد: میثاق قاسمی و رضا مجد در کلاس یک‌هزار و 400 به مقام نایب قهرمانی رسیدند.

 

رئیس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری مازندران در ادامه گفت: در این پیکارها تیم سایپا قهرمان شد و ایران خودرو پس از مازندران در جایگاه سوم ایستاد.

یگانگی با اشاره به مقام چهارمی ورزشکار مازندرانی در این رقابت‌ها افزود: علی عرب در کلاس یک‌هزار و 400 با کمترین اختلاف نسبت به سه ورزشکار دیگر به مقام چهارمی دست یافت.

وی در پایان با اشاره به حضور تیم مازندران در رقابت‌های دیفرانسل قهرمانی کشور اظهار داشت: تیم منتخب مازندران هفته آینده در مسابقات اتومبیل‌رانی دیفرانسل قهرمانی کشور در گلستان شرکت می‌کند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=19519
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه