میهن صنعت :

نتايج مثبت مذاكرات هيات تجاري استان سمنان در اكراين

معاون برنامه ريزي استانداري سمنان گفت : اعضاي هيات اقتصادي اعزامي به اكراين مذاكراتي با مسوولان اقتصادي، اتاق بازرگاني و نيز استانداران كيف و اودسا داشتند.


میهن صنعت : معاون برنامه ريزي استانداري سمنان گفت : اعضاي هيات اقتصادي اعزامي  به اكراين  مذاكراتي با مسوولان اقتصادي، اتاق بازرگاني و نيز استانداران كيف و اودسا داشتند.

غلامي افزود: مذاكرات تجار همراه هيات با تجار اين مناطق، ديدار از بندر اودسا، بازديد از نمايشگاه هاي پوشاك و …  از برنامه هاي هيات اقتصادي تجاري استان سمنان در اكراين بود .

وي اظهار داشت: استان سمنان در بخشهاي صنعتي، پوشاك  مي توانند با طرف هاي اكرايني همكاري تجاري داشته باشند.

غلامي با اشاره به توان بالاي اكراين در توليد غلات، گوشت مرغ، ماشين آلات و تجهيزات كارخانه اي گفت: بررسي راه هاي تسهيل ورود غلات با قيمت مناسب و نيز استفاده از توان اكراين در ساخت كارخانه هاي مربوط به طيور از ديگر برنامه هاي اين سفر بود.

وي با اشاره به اهميت بندر اودسا در صادرات و واردات كالا در كشور اكراين گفت: در اين منطقه مذاكرات و بازديدهاي خوبي از امكانات اقتصادي و راههاي توسعه همكاري دو طرف به عمل آمد.

معاون استاندار سمنان گفت: در اين سفر همچنين از استاندار و تجار كيف براي سفر به استان سمنان و بازديد از توانمنديهاي اقتصادي تجاري اين استان دعوت شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان سمنان هيات تجاري اقتصادي استان سمنان در اين سفر متشكل از سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت و نيز مديركل گمرك استان سمنان به همراه 19 تن از تجار استانهاي سمنان، ايلام و گيلان بود كه به سرپرستي معاونت برنامه ريزي استانداري سمنان به اين كشور سفر كرد. 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=3590
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه