میهن صنعت :

نجفی منش:کاهش قیمت خودرو شایعه است

میهن صنعت : دبیر انجمن قطعه سازان خودرو گفت: ‌قیمت فروش خودرو تابع هزینه تمام شده از جمله نرخ ارز است و هر گونه تغییر قیمت ها با تغییر نرخ ارز صنعت خودرو امکان پذیر می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، محمد رضا نجفی منش با بیان این مطلب افزود : با توجه به اینکه تغییر نرخ ارز بعید به نظر می رسد قیمت ها نیز تغییری نخواهد کرد.

وی برخی خبرها مبنی بر کاهش قیمت خودرو را شبیه شایعه دانست و گفت : افزایش نرخ ارز بر هزینه تولید خودرو تاثیر گذاشته و به دلیل مسایلی مانند تحریم ، آمار تولید خودرو هم به یک سوم رسیده است.

نجفی منش با تاکید بر اینکه کیفیت خودروهای داخلی هر سال رو به رشد بوده است ، اظهار داشت : برای نمونه تندر 90 با همان کیفیت تندرهای خارجی تولید می شود.

نجفی منش درباره مالیات برارزش افزوده هم گفت : دریافت پول با فاصله 3 تا 6 ماهه پس از فروش قطعات خودرو است اما مالیات آن همان زمان معامله دریافت می شود که امیدواریم شرایط خودرو سازان و قطعات سازان نیز لحاظ شود.

وی با بیان اینکه سود خودروسازان و قطعه سازان در سالهای اخیر حدود 5 درصد بوده است ، گفت : قرار نیست درباره قیمت خودرو اتفاق جدیدی بیفتد.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=26570
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه