اختصاصی پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت :

نحوه اعتراض به حذف نام خلیج فارس از گوگل+عکس

میهن صنعت : در پی حذف نام خلیج فارس از نقشه Google MAP و ضرورت اعتراض کاربران ایرانی نسبت به این اقدام پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت اقدام به آموزش تصویری اعتراض نسبت به این موضوع می کند.

میهن صنعت : در پی حذف نام خلیج فارس از نقشه Google MAP  و ضرورت اعتراض کاربران ایرانی نسبت به این اقدام پایگاه خبری تحلیلی میهن صنعت اقدام به آموزش تصویری اعتراض نسبت به این موضوع می کند.
بر اساس این گزارش پیش بینی می شود که این   قدام پیش زمینه ای برای تغییر نام این منطقه به خلیج ع ر ب ی است و در سایه سکوت کابران ایرانی گوگل بعید بنظر نخواهد رسید که این پیش بینی به حقیقت نزدیک شود .
بر این اساس یکی از راه های ابراز اعتراض به این اقدام اعلام خرابی و مشکل نقشه (Report a problem)  به گوگل مپ است و در صورتی که حجم بالائی از کاربران اینترنتی به این  قضیه اعتراض نمایند ,  گوگل ناچار به درج نام حقیقی خلیج فارس خواهد شد.
خلیج فارس از ابتدا در تمامی نقشه های رسمی و معتبر جهان با نام   خلیج فارس یا persian gulf    شناخته شده  و اگر گوگل نقشه خود را تغییر دهد سر آغاز دور جدیدی از دست اندازی اعراب به ایران خواهد شد، چرا که پس از ع ر ب ی شدن خلیج همیشگی فارس اعراب فکر تصرف  جزایر سه گانه ایرانی جنوب کشور را نیز در سر خواهند داشت .
در راستای این امر میهن صنعت آموزش تصویری اعتراض و اعلام مشکل در درستی نقشه Google maps  را جهت مراجعه کابران بی شمار ایرانی  و نشان دادن اعتراض به این اقدام متوهمانه شرکت گوگل و توجیه این مطلب که ایرانیان بر سر مسائل اینچنینی  بسیار هوشمند و دقیق بوده و این مسئله را محکوم و اعتراض خود را به این حرکت نا بخردانه  ابراز می دارند  .
شایان ذکر است که گوگل گزارش مشکل  (Report a problem)  را برای کاربران با آی پی (IP) ایران را مسدود کرده است در صورتی که چنانچه کاربران با آی پی غیر ایرانی وارد سرویس Google Maps شوند این گزینه را در پایین سمت چپ صفحه  خواهند داشت.

 

برای مشاهده عکس با اندازه بزرگتر کلیک کنید
 

البته کاربران ایرانی نیز فرصت محدودی  در اختیار دارند که قبل از بارگذاری کامل صفحه و حذف گزینه Report a problem ، با کمی سرعت عمل بر روی آن کلیک کرده و این کار را انجام دهند .

خاطر نشان می شود مراجعه میلیونی کاربران ایرانی  سرویس های گوگل  و اعتراض نسبت به این حرکت  باعث هشدار به شرکت گوگل و دستهای متمول پشت پرده ی آن که قطعا بدنبال تغییر نام خلیج همیشگی فارس به عناوین جعلی  هستند خواهد شد .

آموزش تصویری اعتراض به اقدام گوگل :

برای راحتی کار با هرIP  که وارد گوگل شدید به انتهای آدرس لینک دو حرف en را اضافه کنید.به طور مثال اگر با IP آلمان وارد سایت گوگل شدید لینک شما این خواهد بود : www.google.de  

شما برای تغییر زبان گوگل به انگلیسی به انتهای آن دو حرف en را اضافه کنید : www.google.com/en  

سپس از نوار ابزار بالای صفحه بر روی گزینه Maps کلیک کنید تا وارد صفحه ی Google Maps شوید.همانطور که در شکل زیر مشاهده می کنید در پایین صفحه بر روی گزینه Report a problem کلیک کنید.

برای مشاهده عکس با اندازه بزرگتر کلیک کنید

دور علامت زرد رنگ موجود در صفحه یک دایره قرمز رسم نموده ایم.با  کلیک جپ مواس علامت زرد رنگ را بکشید و بر روی نقشه به سمت ایران و خلیج فارس ببرید.

 

 برای مشاهده عکس با اندازه بزرگتر کلیک کنید

 

 
حال باید از نوار کشویی موجود در کادر باز شده گزینه Other را انتخاب کنید.

برای مشاهده عکس با اندازه بزرگتر کلیک کنید
 

در انتها در کادر متنی خالی اعتراض خود را نوشته و سپس بر روی گزینه Report problem کلیک کنید تا پیغام شما برای گوگل ارسال گردد (این کادر متنی در ابتدا حاوی متنی در باره چگونگی ارسال پیام می باشد که با دوبار کلیک بر روی آن حذف می شود و شما می توانید پیغام خود را تایپ کنید).

 

برای مشاهده عکس با اندازه بزرگتر کلیک کنید

بهتر است این پیغام به زبان انگلیسی نوشته شود که برای این کار می توانید از مترجم گوگل استفاده نمایید.
www.translate.google.com 

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=788
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه