میهن صنعت:

نحوه انتخاب مجری برای مصاحبه‌های رییس‌جمهور مشخص شد

میهن صنعت: "علی دارابی" معاون سیمای سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران طی نامه‌ای خطاب به مدیر شبکه یک تلویزیون چگونگی تعیین مجری و نحوه هماهنگی با ریاست‌جمهوری را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، در این نامه آمده است: "برای مصاحبه های تلویزیونی جناب آقای دکتر روحانی رئیس جمهور محترم حداکثر سه روز مانده به مصاحبه، سه مجری واجد شرایط را به دفتر ایشان معرفی کنید. بعد از توافق انجام گرفته و قبل از برگزاری مصاحبه نام مجری منتخب اعلام شود و در سایت شبکه قرار گیرد."

دارابی در انتهای نامه یادآور می شود: "در مورد دو قوه دیگر چون مساله خاصی نیست به روال گذشته عمل شود."

این نامه در پی نشست فوق العاده شورای نظارت بر صداوسیما مرکب از نمایندگان سران سه قوه در روز گذشته صادر شد که در آن، این شورا حق انتخاب مجری را به صدا و سیما داد.

سید رمضان شجاعی کیاسری نایب رییس شورای نظارت بر صدا و سیما پس از این نشست به خبرگزاری فارس گفت: در این جلسه نامه رئیس سازمان صدا و سیما به هیأت نظارت در خصوص انتخاب مجری برنامه های تلویزیونی رؤسای قوا مورد بحث و بررسی قرار گرفت و حق انتخاب مجری این برنامه ها را بنا به وظیفه رسانه ای سازمان صدا و سیما به رسانه ملی داد.

این شورای شش نفره مرکب از نمایندگان قوای سه گانه کشور است که در آن، قوای مجریه (دولت)، مقننه (مجلس) و قضاییه هر یک دو نفر نماینده دارند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=41564
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه