میهن صنعت :

نحوه قیمت گذاری خودروهای کار کرده در TopTec مشخص شد

مدیر پروژه جایگزینی خودروهای کارکرده مدیران خودرو در خصوص نوع قیمت گذاری خودروهای دست دوم بر روی سایت TopTec.ir بیان داشت : از آنجایی که بازار خودروهای کار کرده برای هر خودروسازی مهم است، ما نیز سعی کرده ایم که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، مدیریت لازم بر قیمت خودروهای دست دوم را داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار حوزه خودرو پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، مدیر پروژه جایگزینی خودروهای کارکرده مدیران خودرو در خصوص نوع قیمت گذاری خودروهای دست دوم بر روی سایت TopTec.ir بیان داشت : از آنجایی که بازار خودروهای کار کرده برای هر خودروسازی مهم است، ما نیز سعی کرده ایم که بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، مدیریت لازم بر قیمت خودروهای دست دوم را داشته باشیم.

مهندس امیری در ادامه افزود : نحوه قیمت گذاری خودرو بر اساس سه عامل کارکرد خودرو، مدل خودرو و وضعیت ظاهری و اسنادی خودرو مشخص خواهد شد.دو عامل اول توسط شرکت مدیران خودرو ارزیابی شده و عامل سوم مربوط به وضعیت اسنادی خودرو  وظاهر آن توسط خریدار و فروشنده مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

در ادامه علی شریعت عضو هیات مدیره مدیران خودرو نیز در خصوص نحوه قیمت گذاری خودروهای کار کرده بیان داشت : یکی از بخش های مهم قیمت گذاری خودروهای کار کرده، میزان سلامتی فنی خودروها است که در این طرح سعی شده حساسیت لازم در آن وجود داشته باشد.

وی تصریح کرد : با توجه به اینکه مشخصات فنی خودروهای کار کرده را صاحبان آن در سایت TopTec.ir بارگذاری می کنند، احتمال وقوع شیطنت های خرید و فروش در آن وجود دارد که در این خصوص سعی کرده ایم پیش بینی های لازم را انجام بدهیم.

شریعت ادامه داد : در سیستم جامع خدمات پس از فروش مدیران خودرو تمام اطلاعات خودرو از زمان تحویل تا تعداد ورود به نمایندگی ها و تعمیرات صورت گرفته بر روی خودرو، ثبت خواهد گردید، بر همین اساس صحت اطلاعات وارد شده بر روی سایت TopTec.ir جهت فروش خودرو مذکور مورد بررسی قرار خواهد گرفت و در نتیجه خود این عامل می تواند تا حد بسیار زیادی مشکلات پیش رو کاهش بدهد.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار میهن صنعت مبنی بر اینکه اگر کسی خودروی خودرا خارج از نمایندگی مجاز مدیران خودرو تعمیر کرده باشد، چگونه می توانند اطلاعات دقیقی از آن را در اختیار داشته و قیمت گذاری مناسب آن خودرو صورت پذیرد، بیان داشت : متاسفانه برای هر سیستمی این مشکل وجود دارد اما مدیران خودرو در فاز بعدی این پروژه خریداران و فروشندگان خودروهای دست دوم را به یکی از نمایندگی های مجاز خود معرفی کرده تا خودرو مذکور توسط کارشناسان نمایندگی بازرسی شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد : به مرور زمان و در سریع ترین زمان ممکن مشکلات این طرح که احتمالا در زمان اجرا به آن برخورد خواهیم کرد، بر طرف خواهد شد تا تمامی کاربران سایت با اطمینان کامل و بدون واسطه به خرید و فروش خودرو های کارکرده خود مشغول شوند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=111050
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه