میهن صنعت:

نخستين المپياد كارشناسان پذيرش سايپايدك برگزار مي‌شود

نخستين المپياد كارشناسان پذيرش شبكه خدمات پس از فروش سايپا با هدف افزايش كيفيت خدمات و ارتقا سطح مهارت كارشناسان پذيرش به طور همزمان در 14 حوزه سراسر كشور روز پنجشنبه بيستم آبان ماه برگزار مي شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت» و به نقل از روابط عمومي سايپايدك، حميدرضا نبئي، مدير آموزش سايپايدك در گفت و گويي با اعلام اين خبر گفت: این المپیاد با هدف ترویج وارتقا فرهنگ مشتري مداري، ارتقاء دانش فني و مهارت‌هاي ارتباط انساني، ارزش گذاري به جايگاه مسؤولين پذيرش به عنوان عامل كليدي در رضايتمندي مشتري، ایجاد انگیزه‌ شغلی افراد شرکت کننده و شناسایی کمبودهای آموزشي فنی و مهارتي و همچنین ایجاد فرصت مناسب جهت تبادل اطلاعات حرفه‌ای بین كارشناسان  پذيرش در سطح شبكه برگزار می‌شود.

وی افزود: در اين المپیاد علاوه بر بهره‌گيري از تجربیات ديگر المپيادها دو رویکرد جدید نیز مد نظر می‌باشد، به این معنا که به منظور استانداردسازی آزمون های مهارتی و المپیادها،‌ از الگوی آزمون‌های مهارتی مطابق با استاندارد بین‌المللی World Skilled استفاده خواهد شد. در این زمینه طبق مذاکره با سازمان فنی و حرفه‌ای و تشکیل جلسات کارشناسی و انعقاد تفاهم نامه،‌ این طرح به صورت مشترک با سازمان فنی حرفه‌ای اجرا خواهد شد.

وي با اشاره به اين نكته كه المپياد كارشناسان پذيرش در سه مرحله برگزار مي‌شود، گفت: مرحله اول برگزاري آزمون كتبي ( با محتواي فني و مهارت ارتباطي) بطور همزمان در سراسر كشور و در مرحله دوم برگزاري آزمون كتبي و عملي در مركز آموزش سايپا يدك در دي ماه سال جاري و در مرحله سوم شامل سنجش عملكرد كارشناسان پذيرش است كه تا پايان بهمن ماه اجرائي خواهد شد.

نبئي تاكيد كرد: اين المپياد در تهران و دفاتر منطقه‌اي 12 حوزه ديگر شامل مراكز استانهاي خوزستان، فارس، همدان،آذربايجان شرقي و غربي، اردبيل، اصفهان، شرق  و غرب ، مازندران و گلستان، زاهدان، گيلان برگزار خواهد شد.

مدير آموزش سايپايدك درباره محتواي آزمون المپياد گفت: سوالات المپياد كارشناسان پذيرش از دوره آموزش مجازي كارشناسان پذيرش و اصول مشتري مداري تهيه شده است و تا روز آزمون، شركت كنندگان به سايت مجازي اموزش سايپا يدك دسترسي خواهند داشت.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=95426
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه