«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

نخستین ابرخودروی ناران رونمایی شد

شرکت خودروسازی ناران از نخستین خودروی خود با عنوان ناران و با الهام از GT3 رونمایی کرد. این ابرخودرو از نوع موتور جلو بوده و برای رقابت با مدل های مک لارن اسپیدتیل و استون مارتین ولکان آماده می شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت خودروسازی ناران از نخستین خودروی خود با عنوان ناران و با الهام از GT3 رونمایی کرد. این ابرخودرو از نوع موتور جلو بوده و برای رقابت با مدل های مک لارن اسپیدتیل و استون مارتین ولکان آماده می شود.

تولیدات این خودرو ناران محدود بوده و تنها 49 دستگاه از این مدل از جولای سال 2021 در اختیار مشتریان قرار می گیرد اما برای خرید آن باید حدود یک میلیون یورو هزینه کرد.

خودرو ناران برخلاف سایر ابرخودروهای موجود در بازار از نوع موتور جلو بوده و به عبارت دیگر پیشرانه به جای قرار گرفتن در بالای اکسل جلو در پشت آن قرار دارد و در نتیجه اختلالات مربوط به وزن کاهش می یابد.

پیشرانه توئین توربو شارژر 5 لیتری وی 8 برای این خودرو در نظر گرفته شده که توسط شرکت آلمانی ریسینگ داینامیک توسعه یافته است. این پیشرانه قادربه تولید 1,034 اسب بخار قدرت و گشتاور 1,036 نیوتون متر است که در نتیجه صفر تا 62 مایل بر ساعت را در کمتر از 2.3 ثانیه پر می کند.

نیرو به تمام چهار چرخ این خودرو منتقل می شود اگرچه این مدل همانند خودروهای ب ام و M3 و مرسدس AMG E63  با تنظیماتی عرضه می شود که قادر به انتقال 100 درصدی نیرو به چرخ های عقب است.

شاسی این خودرو نیز از ویژگی های قابل توجهی برخوردار است که از جمله می توان از رینگ های 22 اینچی کربن-هیبریدی، سیستم تعلیق دو جناغی، دامپرهای Ohlins قابل تنظیم و ترمزهای کربن سرامیکی نام برد.

طراحی این خودرو به غیر از محل عجیب برای پیشرانه همانند سایر ابرخودروها بوده و شاهد کاپوت اسپرت با ارتفاع پایین وهمچنین باله عقب فوق العاده جذاب هستیم. این شرکت مدعی شده که به منظور رساندن وزن این خودرو تا زیر 1500 کیلوگرم تمام تلاش خود را به کارگرفته و از ترکیب فیبرکربن و کتان طبیعی استفاده کرده است.

لیست امکانات برای سفارشی سازی این خودرو بسیار کامل بوده و شامل انواع تزئینات خارجی، رنگ سفارشی و مدل های متنوع روکش برای کابین می شود و حتی مشتریان می توانند حکاکی های شخصی در کنار پیستون های پیشرانه داشته باشند.

ناران اتوموتیو توسط یک تاجر هندی-زیمبابوه ای به نام احمیر ناران حمایت می شود و تمرکز آن بر روی تولید خودروهای اسپرت و ابرخودروها است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=204206
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه