«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

نخستین تصاویر سفینه فراری پس از آتش سوزی

قسمت عقب و نزدیک به اگزوز فراری 512S Modulo درماه ژوئن دچار آتش سوزی شدو هم اکنون شاهد نخستین تصاویر این سفینه فراری پس ازتعمیرات و بازسازی هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، قسمت عقب و نزدیک به اگزوز فراری 512S Modulo درماه ژوئن دچار آتش سوزی شدوهم اکنون شاهد نخستین تصاویر این سفینه فراری پس ازتعمیرات و بازسازی هستیم.

 جیمز گلیکنهاس در سال 2014 این کانسپت فراری را از پینین فارینا خریداری کرد اما این خودرو تا آن زمان در شرایط  رانندگی قرار نداشت و گلیکنهاس تصمیم گرفت تا با تغییرات اساسی، آن را به عنوان یک خودرو ارزشمند به جاده ها معرفی کند.

تصاویر ذیل مربوط به رونمایی نسخه بازسازی شده این خودرو خارق العاده در نمایشگاهConcorso d'Eleganza سال 2019 است. متاسفانه قسمت عقب خودرو وبخشی از بدنه این محصول فراری پس از نمایش دچار آتش سوزی شداگرچه گلیکنهاس موفق شد با این خودرو حتی پس از این آتش سوزی رانندگی کند.

این خودروی مفهومی در سال 1970 و در نمایشگاه خودروی ژنو رونمایی شد و بواسطه طراحی فوق العاده منحصر به فرد به یکی از خاص ترین خودروهای جهان در دهه 80 و 70 میلادی تبدیل شد.

گلیکنهاس برای به حرکت درآوردن این سفینه از یک موتور 5 لیتری V12 با قدرت 550 اسب بخار استفاده کرده و تاکنون اطلاعاتی در خصوص نحوه درست کردن این خودرو و یا راه حل مقابله با آتش سوزی قسمت عقب خودرو منتشر نکرده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=186287
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه