«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

نخستین تصویر رسمی مرسدس بنز کلاس اس جدید رونمایی شد

شرکت آلمانی مرسدس بنز از نسل هفتم خودرو کلاس اس رونمایی کرد و قرار است که در اواخر سال جاری روانه بازار شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت آلمانی مرسدس بنز از نسل هفتم خودرو کلاس اس رسما رونمایی کرد و قرار است که در اواخر سال جاری روانه بازار شود. این خودروساز آلمانی به تازگی در شبکه های اجتماعی یک تصویر از رقیب ب ام و سری 7 منتشر کرده که تنها جلو پنجره ای آن مشهود است.

گزارش های اخیر حاکی از آن بود که مرسدس بنز به دلیل اختلال در تامین قطعات در پی شیوع کرونا ویروس زمان عرضه نسل هفتم کلاس اس را تا سال آینده به تاخیر بیندازد اما مدیر عامل این شرکت اصرار بر عرضه آن در سال جاری دارد. نخستین تصاویر رسمی این محصول آلمانی حاکی از جلو پنجره ای برجسته کرومی به همراه سه تیغه افقی و چراغ های جلو زاویه ای است. مدیرعامل این شرکت در خصوص طراحی و تولید این خودرو عنوان کرد: درخشان ترین ذهن ها و خلاق ترین افراد این شرکت بر روی این خودرو کار می کنند و در واقع این پرچمدار جدید سطح جدیدی از هوش مصنوعی و نیازها را براساس الکتریکی شدن نمایش می دهد.

آئودی A7 و ب ام و سری 7 دو رقیب مرسدس بنز تلقی می شوند که با تنوع بالایی از پیشرانه ها نظیر دیزلی، پلاگین هیبریدی و بنزینی هیبریدی خفیف (با ولتاژ 48 ولت) در اختیار مشتریان قرار می گیرند. تولید مرسدس  بنز کلاس اس جدید قرار است در سپتامبر 2020 در کارخانه 56 سیندل فینگن آلمان آغاز شود و مدل تمام الکتریکی EQS نیز در این کارخانه ساخته و تولید خواهد شد.

خودرو تمام الکتریکی EQS با خودروهای تسلا مدل اس و جگوار XJ رقابت خواهد کرد و براساس گفته ی مدیرعامل این شرکت، مجهز به سلول های باتری CO2 است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=196063
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه