میهن صنعت :

نسخه خاص از R8 برای کریستیانو رونالدو

میهن صنعت : آئودی رابطه‌ای قدرتمند با دنیای فوتبال دارد. این خودرساز معروف آلمانی تا اوایل امسال، اسپانسر محصولات نقلیه منچسر یونایتد بود که البته پس از آن شورولت این مسئولیت را بر عهده گرفت.

به گزارش میهن صنعت به نقل از پرشین خودرو، آئودی همچنین در ماه می، به طور رسمی شریک تجاری تیم چلسی در زمینه خودرو شد و همکاری‌هایی هم با بارسلونا، آ.ث میلان و رئال‌مادرید دارد. «کهکشانی‌ها» از سال 2003 روابطی بسیار قوی با این خودروساز داشتند و آئودی همیشه در این موقع سال، به بازیکنان این تیم خودروهایی به انتخاب خودشان می‌دهد.
بخش جالب این مراسم اهدا کردن سوییچ‌ یک مدل R8 به کریستیانو رونالدو بود. این مراسم در پیست جاراما در اسپانیا برگزار شد و ستاره اصلی آن، نسخه مخصوص رئال مادرید مدل R8 LMS بود. البته تنها ویژگی مخصوص و انحصاری درباره این نسخه، ظاهر آن است که با رنگ‌ها و علائم اصلی تیم رئال‌مادرید تزئین شده است. رنگ معروف آبی و سفید تیم در بدنه خودرو به کار رفته و نشان تیم رئال‌مادرید در کاپوت و کناره‌های آن و همچنین نام تیم در شیشه جلو و درها قرار دارند. از چند بازیکن مثل پپه و ژابی آلونسو نیز برای تست خودرو در پیست دعوت شد. در پایان مراسم نیز بازیکنان با خودروی جدید خود که اکثرا مدل Q7 جدید بود، به خانه بازگشتند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=6103
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه