«میهن صنعت» گزارش می دهد:

نسخه فیس لیفت سانگ یانگ توریسمو MPV روانه بازار شد

شرکت خودروسازی سانگ یانگ از به روز رسانی نسخه توریسمو MPV برای دومین بار خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، شرکت خودروسازی سانگ یانگ از به روز رسانی نسخه توریسمو MPV برای دومین بار خبر داد. این شرکت کره ای از زمان تولید این خودرو 7 سرنشینه در سال 2013 برای دومین بار است که آن را به روز رسانی کرده است.

طراحی نمای این غول پیکر چشم بادامی حاکی از آن است که مهندسان این شرکت برای طراحی این مدل از نسخه های جدید سانگ یانگ مانند پیک آپ موسو و نسل جدید رکستون الهام گرفته اند.

همان طور که در تصاویر مشخص است، در بخش ظاهری این مدل فیس لیفت شده، تغییرات چراغ های جلو و روشنایی در روز LED در کنار جلوپنجره ای جدید آن توجه هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

علیرغم تغییرات ظاهری، کابین نسخه فیس لیفت شده توریسمو MPV همانند نسخه 2015 است و به نظر می رسد که مهندسان این شرکت کره ای تمایلی به تغییر فضای داخلی آن نداشته اند.

این مدل نیز همانند نسخه استاندارد آن مجهز به سیستم AWD و نیز گیربکس اتوماتیک هفت سرعته است که در زیر کاپوت آن پیشرانه 2.2 لیتری 4 سیلندر دیزلی با قدرت 176 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتون متر قرار می گیرد.

این محصول سانگ یانگ مجهز به تکنولوژی های روز دنیا است که از جمله می توان به کروز کنترل، سنسورهای پارک، سیستم اینفوتیمنت، سیستم گرمایشی صندلی ها جلو، چراغ های جلو خودکار و پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو اشاره کرد.

امکان خرید از هم اکنون با قیمت پایه 20,495 پوند برای مشتریان وجود دارد.

لازم به ذکر است که رامک خودرو تنها نماینده رسمی سانگ یانگ در ایران است و به تازگی قرار است که نسخه های سانگ یانگ تیوولی و رکستون G4 را روانه بازار ایران کند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=156911
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه