«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

نسل بعدی ولوو XC90 الکتریکی می شود!

ولوو XC90 برای مدت طولانی است که سبد محصولات این شرکت قرار دارد و در سال گذشته نسخه فیس لیفت آن رونمایی شد. نخستین نسل از این کراس اوور حدود 12سال پیش در اختیار مشتریان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، ولوو XC90 برای مدت طولانی است که سبد محصولات این شرکت قرار دارد و در سال گذشته نسخه فیس لیفت آن رونمایی شد. نخستین نسل از این کراس اوور حدود 12سال پیش در اختیار مشتریان قرار گرفت.

براساس شایعات منتشر شده، نسل جدید ولوو XC90 یک نسخه کاملا الکتریکی خواهد بود اگرچه مدیرعامل ولوو طی مصاحبه با Auto Car این خبر را تایید کرده بود. این خودروساز سوئدی تمام تمرکز خود را بر روی الکتریکی کردن خط تولید خود قرار داده و به دنبال معرفی نسخه خاصی نیست.

نسل بعدی ولوو XC90 نخستین مدلی خواهد بود که براساس معماری به روز رسانی شده ی SPA ساخته خواهد شد. علاوه بر معرفی نسخه تمام الکتریکی XC90، قرار است که مدل پلاگین هیبریدی این خودرو نیز روانه بازار شود.

شرکت ولوو پیش از این اعلام  بود که نسل جدید XC90 از فناوری خودران سطح 4 بهره خواهد برد که به لطف آن رانندگی بدون دخالت  دست و چشم فراهم می شود. این خودروساز سوئدی هنوز زمان دقیق عرضه نسل بعدی XC90 را اعلام نکرده اما به نظر می رسد که در سال 2020 به بازار معرفی شود.

انتهای پیام/

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=190511
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه