«میهن صنعت» گزارش می دهد؛

نسل جدید تیگو5 به بازار ایران معرفی شد+قیمت

روز گذشته شرکت مدیران خودرو در حضور اصحاب رسانه و در شوروم نازی آباد خود، از نسخه جدید کراس اوور چری تیگو 5 که در سال 97 با تغییراتی همراه بوده رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «میهن صنعت»، روز گذشته شرکت مدیران خودرو در حضور اصحاب رسانه و در شوروم نازی آباد خود، از نسخه جدید کراس اوور چری تیگو 5 که در سال 97 با تغییراتی همراه بوده رونمایی کرد.

بدون شک چری تیگو5 یکی از پرفروش ترین کراس اوورهای بازار ایران بوده که به دلیل کیفیت خوب این محصول و همچنین خدمات مناسب شرکت مدیران خودرو توانسته بسیاری از رقبای هم تراز خودرا در بازار ایران کنار بزند.

در نسخه جدید تیگو5 نغییراتی در فضای کابین و چند آپشن خودرو ایجاد شده است. اگر بخواهیم از نقاط قوت این محصول صحبت کنیم می توانیم به ظاهر امروزی آن و استفاده این محصول از پیشرانه تنفس طبیعی اشاره کرد.

تیگو5 مجهز به یک پیشرانه 2 لیتری با حداکثر توان 139 اسب بخار و 182 نیوتن.متر گشتاوربوده که توان این پیشرانه از طریق یک جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک CVT به محور جلو منتقل خواهد شد.

حال در نگاه اول آنچه که در نسخه جدید مخاطب را جذب خود می کند اضافه شدن یک مانیتور 10 اینچی به این محصول پر طرفدار چری است.

به گفته بابک صدرایی، مدیر بازاریابی چری در ایران؛ "چری تیگو5 یکی از محصولات محبوب چری در ایران بوده و طبق بررسی های انجام شده از مشتریان این محصول تصمیم بر آن شد که در نسخه جدید امکانات رفاهی بیشتری به این محصول اضافه کنیم".

بر همین اساس شرکت مدیران خودرو و برند چری علاوه بر مانیتور 10 اینچی، امکانات رفاهی دیگیری از قبیل رادار جلو و عقب، جی پی اس،  تنظیم دیجیتالی دریچه های کول، تریم دو رنگ صندلی ها و چراغ خوش آمدگویی روی درب ها که لوگو چری را توسط نور منعکس می کند(لوگولایت) به نسخه جدید تیگو5 اضافه کرد.

در ادامه این مراسم مهندس غفارپور، مدیر فروش برند چری در ایران؛ در خصوص قیمت نهایی این محصول برای بازار ایران بیان داشت : هدف ما رضایت کامل مشتری از خدمات فروش، خدمات پس از فروش و تحویل به موقع خودرو به مشتریان گرامی است و در همین راستا سعی کرده ایم تا قیمتی رقابتی برای این محصول انتخاب کنیم تا مشتریان برند چری بتوانند با رضایت کامل از این محصول پرفروش بازار ایران استفاده کنند.

وی افزود : بر همین اساس نسخه جدید کراس اوور محبوب بازار ایران، چری تیگو 5 مدل 97 در دو نسخه اکسلنت به قیمت 115 میلیون تومان و لاکچری به قیمت 109 میلیون و 500 هزار تومان به بازار کشور عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار میهن صنعت، از صبح امروز امکان خرید این محصول برای تمامی علاقه مندان به برند چری در ایران فراهم شده و مشتریان می توانند با مراجعه به نمایندگی های مجازی چری در سراسر کشور جهت خرید چری تیگو5 مدل 97 اقدام نمایند.

لینک کوتاه خبر: https://mihansanat.ir/?p=151046
برچسب‌ها :

دیدگاه شما

0 دیدگاه